טלוויזיה

האח הגדול בהחלטה דרמטית: זה מה שיקרה בפרק הפתיחה ב-2.6

בשבוע הבא תעלה ברשת 13 העונה החדשה של ״האח הגדול״ וכעת פורסם כי באירוע הכניסה החגיגי לבית האח יענדו כל דיירי הבית הנכנסים על בגדיהם את סיכות החטופים באופן אחיד וסולידי
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
כשתאריך ההשקה הרשמי לעונה ה-14, של האח הגדול ברשת 13 שתתקיים בצל מלחמת חרבות ברזל כבר ידוע, הפתעה גדולה מגיעה מכיוון ההפקה לפרק הפתיחה. על פי פרסום ראשון של ערן סויסה בישראל היום, המלחמה נכנסת לריאליטי של רשת 13, כאשר סיכת החטופים תיקח חלק מרכזי בפרק הפתיחה של העונה החדשה ב״אח הגדול״ ב-2.6.
כאמור, בשבוע הבא תעלה ברשת 13 העונה החדשה של ״האח הגדול״ וב״ישראל היום״ פורסם כי באירוע הכניסה החגיגי לבית האח יענדו כל דיירי הבית הנכנסים על בגדיהם את סיכות החטופים באופן אחיד וסולידי.

יש לציין כי העונה אמנם יוצאת לדרך כמתוכנן לפי לוח הזמנים הרגיל, אך ייתכן שלאורך העונה ייתקלו באירועים חריגים לאור המלחמה שיאלצו את ההפקה לנקוט בצעדים חריגים לפורמט. דיירי הבית כידוע מנותקים לחלוטין מהמתרחש מחות לכותלי בית האח הגדול, ולא מודעים גם במקרים חריגים. יחד עם זאת, אירועי עבר יכולים לשפוך אור על התערבות חריגה של ההפקה במקרים מסוימים. 
בהפקת האח הגדול טוענים כי אין תרחישים מסוימים שנערכים אליהם, והתגמשויות מיוחדות בפורמט המשחק, למרות שאירועי עבר מלמדים על מתן הוראות התמגנות בזמן אזעקת אמת שהושמעה בבית האח לפני שנתיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אורנה ו"האח"
    מרימי 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אורנה יקירתי אני כואבת ומיואשת כמוך אבל אני זקוקה לאיוורור מהדיכאון אחרת אמות. והתכנית כן תעזור לי לבהות ולהתנתק במקצת מהטרגדיות. מרגישה שלא מסוגלת יותר לשמוע מה שקורה. בא לי למות מרצף האירועים וממצב האומה.
    סגור