טלוויזיה

רגע לפני הפיצוץ בבית האח הגדול, אורי נגר בטירוף

המתמודד שפרש השבוע מבית האח תוך הפעלת נוהל עזיבת דייר, יופיע הערב בפרק האח הגדול שישודר. האם כך נראו הרגעים שהכריעו את החלטתו לעזוב?
מערכת ice |  3
אורי נגר (צילום רשת 13)
יומיים אחרי שפרש מרצון מהתמודדות בבית האח הגדול, הערב יעלה פרק נוסף בתוכנית המציאות שיעסוק בין היתר בעזיבה שלו, ובמסגרת כך נחשפת כעת הצצה למה שנראה רגעיו האחרונים של אורי נגר לפני החליט להפעיל נוהל עזיבה ולצאת מבית האח.
נגר נראה עצבני וחסר שקט בחלל השינה כשהוא ממלמל לעצמו, "גנון באמא שלי גנון. לא רוצה להתעסק בחרא הזה בכלל. לעוף מהבלוף הזה לילדות שלי לאישה שלי ויאללה. כל המקום הזה אין לי כוח אליו כבר". 
בזמן שהוא בלופ הכועס נשמע קולה של סתיו קצין ברקע כשהיא שרה ברחבי הבית, ותוך כדי מציעה לו, "אורי רוצה שוקולד? סוכריה? חמצוץ ?פתיבר? שוקולד שקנית לי? לבוא לעשן איתך?"
הוא מצידו מסרב להצעות שלה למרות התעקשותה של קצין ואומר לה, "לא צריך תני לי לבד כפרה הכל טוב. רק נרגע, עצבני קצת".
אחרי שנשאר לבד בפינת העישון ממשיך נגר עם מילמולי הזעם, "חתיכת... חושב יכול לעשות ממישהו צחוק. נעשה לו פורפרה".
הדייר שהחליט להפעיל נוהל עזיבה לפני יומיים, היה מתמודד בולט בבית וכבר הספיק לחזור לחיק משפחתו ונראה שגם לממש כבר את ההצהרות בהן יצא לאורך העונה לחזור לגרושתו ואם שתי בנותיו.

עזיבתו של נגר הצביעה שוב על תופעה שהולכת וגוברת בעונה הזאת. לצד עונה חזקה ומשעותית ברייטינג ובבאז, הופנו לא מעט ביקורות כלפי המתרחש בבית האח הגדול בעונה זו. לצד זאת, במהלך העונה פרשו המתמודד גיא איתן ולין אלפי כחודש לאחר כניסתם לבית.
 
שבועיים לאחר מכן פרש התמודד השלישי שהפעיל נוהל עזיבה - בן ויארניק, כאשר עזיבה זו התרחשה לפני חודש. כעת התופעה חוזרת על עצמה שוב עם הפעלת נוהל עזיבה רביעי לעונה שמיוחס לאורי נגר.
בכך למעשה נשארים בבית האח הגדול שמונה מתמודדים בשלב הזה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אורי נגר
    סימה 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורי נגר המלך הכי יפה בכל עונות האח הגדול משכיל חכם חתיך בהצלחה עם ירדן שלך ורק אהבה תנצח הכל???
    סגור
  • 2.
    השטן מנצח את הטוב
    ליאור 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה חבל שהשטן בוורוד מנצחת את הטוב והיא יובל מעתוק שמגיע לה הניצחון
    סגור
  • 1.
    משחק מכור
    איכפת לי 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברבי היא פרסומת מהלכת שאסורה באח הגדול. אסור להם להשתמש בבגדים עם פרסומות מרומזות. לדעתי מפעל ברבי תומך. משחק מכור. אם הניחוש נכון. אז זו פרסומת שמוכרת תוכנית, ובתוכה הם גם משחילים פרסומות נוספות. בקיצור עבדו עלינו. הכל לכאורה וניחוש. אם אני צודקת. חייבים לחקור את התרמית הזו.
    סגור