טלוויזיה

פקין אקספרס סוגרת עונה: כמה צפו ברגע הזכייה המרגש?

תוכנית הריאליטי אקסטרים החדשה של רשת 13 סיימה את שידורי העונה הראשונה שלו, עם ניצחונם של זוג החברים רם וטל. פרק הגמר הצליח לרשום נתון טוב לסיום, עם זינוק ברגע הכרזת הזוכים
שירה יום טוב |  1
רם וטל זוכי פקין אקספרס 2024 (צילום רונן פדידה)
רם שטראוס (30) וטל ארוס (30), זוג חברים טובים הגיעו אמש ראשונים לנקודת הסיום של פקין אקספרס והוכרזו כמנצחי העונה הראשונה בישראל, ששודרה ברשת 13. שטראוס - שוער לשעבר במכבי חיפה וארוס טניסאי לשעבר ומאמן בהווה, גרים בתל אביב וחברים טובים כבר 11 שנים.
פרק הגמר וסיום העונה של פקין אקספרס, שהיתה למעשה התוכנית המחליפה של המירוץ למיליון ברשת 13, רשם נתון רייטינג של 10.4 ו-276 אלף צופים. נתון הפיק היה 12.6 ברייטינג ו-476 אלף צופים, זינוק משמעותי במספר הצופים, וביחס לעונה מדובר בפרק חזק.
מדובר בנתונים חזקים לרשת כשבחודשים האחרונים בהם ניכרת מגמת ירידה ברצועות הפריים טיים. נזכיר כי השקת העונה יועדה תחילה ל-10/10/23, אך נדחתה כמו תוכניות רבות אחרות בעקבות המלחמה. את התוכנית הנחה עוז זהבי ומדובר באחד הפורמטים החדשים שהכניסו רשת 13 ללוח השידורים בשנה האחרונה.
רם וטל הם גברו על שני הזוגות האחרים שהגיעו לגמר. למקום השני הגיעו באופן מפתיע הזוג ששודך על ידי התוכנית: שירה ומאור, שירה לוקץ' (23), יורשת המיליארדים, הנכדה של שלדון ומרים אדלסון והבת של יסמין לוקץ' מ"הכרישים" ומאור יוסף (25) רווק מירושלים, ספר שמגיע ממשפחה קשת יום. לעומת הזוגות האחרים, שמכירים עוד מהבית, שירה ומאור נפגשו לראשונה בשדה התעופה בקמבודיה.
למקום השלישי עילי ומיטב, מיטב הספרי (23), רווקה, מנהלת קמפיינים במשרד פרסום ועילי הספרי (23), רווק, יועץ פוליטי של דני דנון וחבר תנועת הליכוד, גרים בת"א. תאומים וחלק משלישייה שמתחזקים מערכת יחסים רעועה ובחרו להגיע לפקין אקספרס ביחד כנגד כל הסיכויים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני מקווה ששירה ומאור ימשיכו הלאה בזוגיות (ל"ת)
    רחל 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור