טלוויזיה

כוכבי "פקין אקספרס" שמים סוף לשמועות: האם הם בזוגיות?

שירה לוקץ', בתה של יסמין לוקץ', מככבת בימים אלו על המסך במסגרת הריאליטי "פקין אקספרס" יחד עם בן זוגה לתוכנית אותו הכירה רק בקמבודיה, מאור יוסף, ואחרי שמועות רבות על זוגיות שנרקמה בין השניים, לוקץ' שמה סוף לשמועות: "אני אוהבת אותו"
מערכת ice |  1
פקין אקספרס (צילום רשת 13)
שירה לוקץ', בתה של יסמין לוקץ', כוכבת "הכרישים" ויורשת המיליארדים של סבא וסבתא, מרים ושלדון אדלסון, מככבת לאחרונה על המסך שלנו אחרי שהצטרפה לתוכנית "פקין אקספרס" ברשת 13, שם היא משתתפת לצד בן זוגה שלא הכירה עד לפני התוכנית - מאור יוסף.
השניים הפכו לזוג חזק מאוד בתוכנית, וכעת לוקץ' מתחילה לקצור את הפירות. ל-ice נודע כי הנכדה של שלדון ומרים אדלסון נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים של fix, לצד הדוגמנית רומי פרנקל. מדובר בקמפיין ראשון של שירה בישראל, שמתגוררת בימים אלו בתל אביב אחרי שברוב חייה היא התגוררה בארצות הברית.
לוקץ' ומאור יוסף החלו את דרכם בריאליטי המסקרן של רשת 13 אחרי שאר הזוגות, ונכנסו כזוג בהפתעה. השניים הם הזוג היחיד בתוכנית שלא הכיר קודם לכן, זאת לעומת שאר הזוגות, כאשר רק בשדה התעופה בקמבודיה הם הכירו לראשונה.
הרבה שמועות עלו לאחרונה לגבי השניים, האם הם נמצאים בזוגיות, זאת בעקבות היחסים והקרבה המיוחדת שלהם על מסך הטלוויזיה. כעת, לוקץ' שמה סוף לשמועות בראיון ל-TMI שם היא סיפרה: "אנחנו חברים טובים. אני אוהבת אותו, עברנו דרך ביחד. אני שמחה שהוא בחיים שלי אבל אנחנו לא בזוגיות ולא היינו בזוגיות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שירה יקרה
    ד 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שירה יקרה, את בחורה מדהימה. הכסף לא קלקל אותך ולא הפך אותך לריקנית חסרת כישורים. בפריז אקספרס הוכחת את זה. יודעת לחתור, ללהט כדורים, לרכב על אופניים, לתכנן תקציב ומה לא? מה לך ולמאור? מדוע את צריכה משוב חיובי ממנו. זהרי, בחורות כמוך עלולות ליפול בדיוק כאן. הזהרי שזה לא יהיה עקב האכילס שלך
    סגור