טלוויזיה

האח הגדול יוצא לדרך: "המצב יכול להשתנות מקצה לקצה"

בית האח הגדול ייפתח את שעריו בעוד שבועיים לדיירים החדשים שייכנסו ויתמודדו על זכייה בעונה ה-14 של פורמט הריאליטי המצליח. בהפקה נערכים ברקע המצב הבטחוני המורכב: "עובדים קשה בכדי לאפשר תוכנית רלוונטית ולא מנותקת"
שירה יום טוב |  4
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
הפקת האח הגדול הודיעה בשבוע שעבר על תאריך ההשקה הרשמי לעונה ה-14, שתתקיים בצל מלחמת חרבות ברזל. העונה אמנם יוצאת לדרך כמתוכנן לפי לוח הזמנים הרגיל, אך ייתכן שלאורך העונה ייתקלו באירועים חריגים לאור המלחמה שיאלצו את ההפקה לנקוט בצעדים חריגים לפורמט.
דיירי הבית כידוע מנותקים לחלוטין מהמתרחש מחות לכותלי בית האח הגדול, ולא מודעים גם במקרים חריגים. יחד עם זאת, אירועי עבר יכולים לשפוך אור על התערבות חריגה של ההפקה במקרים מסוימים. 
בהפקת האח הגדול טוענים כי אין תרחישים מסוימים שנערכים אליהם, והתגמשויות מיוחדות בפורמט המשחק, למרות שאירועי עבר מלמדים על מתן הוראות התמגנות בזמן אזעקת אמת שהושמעה בבית האח לפני שנתיים.
בהפקה מסרו כי, "העונה החדשה של האח הגדול תחיה לצד המלחמה והמצב בארץ. היתרון הגדול של התכנית הוא שמדובר בתכנית היחידה שמהרגע הראשון משודרת בלייב, וכולנו בהפקת האח עובדים קשה בכדי לאפשר תכנית רלוונטית שלא מנותקת מהמצב אבל גם נותנת לצופה את חווית האח הגדול שהוא מצפה לה.
"אנחנו גם מבינים שבכל יום יכולים לקרות אירועים שמשנים את המצב מקצה לקצה וערוכים להתמודד עם כל שינוי שידרש. הפקת התכנית פועלת על פי הנחיות פיקוד העורף וערוכה להתאמות בעקבות שינויים בהערכת המצב כפי שנעשה בעונות קודמות''.
בפעם האחרונה שהבית אירח דיירים בתקופה בטחוית מורכבת, היה זה בעונה ה-12, ששודרה בקיץ 2022. היה זה במבצע "עלות השחר", מבצע קצר בעזה שבמהלכו נורו רקטות גם לאיזור המרכז וירושלים, ובבית האח הגדול הופעלה אזעקה מפני ירי טילים. הדיירים, שמנותקים ממה שמתרחש מחוץ לבית כחלק מהפורמט לא היו מודעים למצב הביטחוני ולמתרחש בחוץ כחלק מחוקי הפורמט,  ובוקר אחד במהלך המבצע התעוררו לרעש של אזעקת אמת שנשמעה ברחבי נווה אילן.
 

האח הגדול התערב והודיע כי מדובר באזעקת אמת וכי יש להיכנס למרחב המוגן, ואכן הדיירים נכנסו במהרה למרחב מוגן על פי הוראתו. קדמה לאותה אזעקה הערכה של קאזם על מבצע בטחוני לאחר ששמע מסוקים של חיל האוויר בשבת. ״מסוק של חיל האוויר בשבת זה אומר שקורה משהו״, אמר מתמודד העונה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שבויים מרצון באולפן מפונפן
    טל 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זו יריקה בפרצוף של משפחות החטופים. שנו את הפורמט!
    סגור
  • 3.
    האח הגדול
    אזרחית 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לפי דעתי שזה בושה להעלות בתקופה זאת את התוכנית זה כאילו לשים פס על החטופים והחיילים שנלחמים כרגע, זה לא מכבד , לי א הכל בחיים זה רייטינג .
    סגור
  • 2.
    שטויות
    יאלי 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא מתאים התכנית בזמן מלחמה
    סגור
  • 1.
    חי
    חי 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק דודו מעפולה יכול להציל לכם את העונה
    סגור