טלוויזיה

נחשף: זו התוכנית שתגיש כוכבת הפטריוטים בערוץ החדש i24NEWS

עתה זה סופי: נוה דרומי חתמה בערוץ החדש i24News, ועתה מתבררים פרטים חדשים על המעבר הדרמטי של כוכבת הפטריוטים, וזו הרצועה החמה אותה תגיש | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
נוה דרומי (צילום ויקיפדיה/ סטודיו תומאס תומר שלום, יורי סקוירסקי)
כפי שנחשף ב-ice: העיתונאית והמגישה נוה דרומי עוברת מערוץ 14 לערוץ החדש שכבר מסעיר את שוק הטלוויזיה הישראלי - i24News. מדובר בטאלנט נוסף שמצטרף לרשימה ארוכה של מצטרפים כמו צבי יחזקאלי מרשת 13 שעבר רק לאחרונה.
בין העיתונאים שעוד הצטרפו ל-i24NEWS: מירי מיכאלי (מגישת המהדורה המרכזית), אורן וייגנפלד (מהדורת מוצ"ש), אורי קואל, ניב גלבוע, נדב אלימלך (כתב פוליטי), דור כהן (כתב צבאי), עדי כהן (כלכלה), לי עייש (כתבת משטרה ופלילים), סיון סיסאי (כתבת תרבות), ספיר לוי (כתבת צרכנות), קובי דהן (כתב דתות), ינון שלום יתח (כתב ירושלים, שטחים והתיישבות), נעמה קדוש (בריאות ורווחה), דסק החוץ: יאנה סוריאדנה, אואן אלתרמן, סיריל עמר ובנג'מין פטרובר שישמש כתב i24NEWS בפריז. עוד הצטרפו חגי גולן שישמש פרשן כלכלי וד"ר יונתן ווגמן כפרשן הבריאות.
 
בערוץ החדש סגרו עם כוכבת ערוץ 14 על הגשת מהדורת החדשות בשישי בערב, ובכך תושלם תמונת מהדורות החדשות של הערוץ החדש: מירי מיכאלי תגיש את המהדורה המרכזית בימות החול, אורן ויינגפלד את מהדורת מוצ"ש, ונווה דרומי את מהדורת שישי בערב. יש לציין שערוץ 14, האקס של דרומי, לא משדר במהלך השבת.
נוה דרומי מסרה: "ציבור עצום מחפש אלטרנטיבה הוגנת שתסכם לו את השבוע בערב שישי. אני נרגשת מההזדמנות לקחת חלק במשימה החשובה הזאת".
ישראל טויטו הוסיף: "אחרי שנים שבהם הבריקה כפובליציסטית מחוננת, הגיעה שעתה של נוה להוביל מהדורת דגל. מהדורת שישי בהגשתה של נוה תהיה מוצר עיתונאי וטלוויזיוני מרתק ואני שמח שהיא תשודר ב-i24NEWS".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה