טלוויזיה

אלירז שדה נגד מגיש חדשות 12: "רק הוחמר מצבנו"

ביקורת קשה של אלירז שדה על החשיפה תקשורתית שמזיקה לדימוי ישראל בעולם: "צילומי הזוועות שעשו בנו גרמו לעולם לצאת מארון האנטישמיות ולדרוש דם יהודי, ואתה מציג הפלת שלט? וטוען כי זה זה מה שיגרום לנו לאבד תמיכה?"
מערכת ice |  3
ערד ניר (צילום מערכת חדשות 12)
ערד ניר, עורך חדשות החוץ של "חדשות 12" ומגיש הטלוויזיה הוותיק, שיתף הבוקר (שלישי) תיעוד של טנקים של צה"ל רומסים שלטים של עזה במעבר רפיח, לאחר פשיטה לילית על המעבר. ניר הביע ביקורת נוקבת על תיעודים מסוג זה המופצים ברחבי העולם, בטענה שהם מסייעים לגלי האנטישמיות הגואים ולדעת הקהל השלילית נגד ישראל.
ניר שיתף את התיעודים של הטנקים ברפיח וצייץ: "הנה דוגמה לצילום בנאלי לכאורה שמסייע לישראל להמשיך ולאבד תמיכה בדעת הקהל בעולם". עמדתו של ניר היא שחשיפה תקשורתית של תיעודים מסוג זה מזיקה לדימוי ישראל בזירה הבינלאומית ומחזקת את הגל הגואה של אנטישמיות והתנגדות לישראל בדעת הקהל העולמית. 
 
ביקורתו של ניר ממחישה את הדילמה בין חופש העיתונות והצורך בחשיפה של אירועים לעיני הציבור, לבין החשש מנזקים תדמיתיים עבור ישראל על רקע המתיחות הבטחונית והדעות הקדומות הקיימות נגדה בחלקים מהעולם.
מי שהגיב לו היה אלירז שדה שתקף: "היי ארד מחילה, צילומי הזוועות שעשו בנו גרמו לעולם לצאת מארון האנטישמיות ולדרוש דם יהודי, ואתה מציג הפלת שלט? וטוען כי זה זה מה שיגרום לנו לאבד תמיכה?! העולם תומך בשטן למרות כל סרטוני הזוועות ואנו נזהר בשלטים?! ארד, זה הזמן שלנו להגן על עצמנו, החנפנו לשונאינו מספיק ורק הוחמר מצבנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלירז שדה
    סורי 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תזכירו לי מי זה אלירז שדה. ומה הוא עשה במלחמה הקשה הזאת. בחור צעיר שיכל להתנדב. הצינעה השקט רצויים בימים אלה
    סגור
  • 2.
    ערד ניר ידליק את דגל הגאווה ביום המתרוממים. (ל"ת)
    רוזנצוויג התותח 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הדיבור נחושת השתיקה שווה זהב
    א.ש 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן להפסיק לפטפט. מיהו אלירז איני יודע. זה שלארד ניר יש רקורד רציני כולנו יודעים.
    סגור