השוק

הטנקים של צה"ל משתדרגים: עסקה חדשה ב-376 מיליון שקל

משרד הביטחון מאיץ רכש 'כחול לבן' ועצמאות ייצור בישראל: ירכוש מקבוצת אימקו מערכות לטנקי המרכבה ונגמ"שי הנמר והאיתן בכ-376 מיליון שקל, העסקה היא חלק מיישום לקחי מלחמת 'חרבות ברזל' ומהדגש של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר, לתיעדוף עסקאות לחיזוק היכולת היבשתית והרחבת ההצטיידות בכלי רק"מ
מערכת ice |  3
טנק (צילום shutterstock)
מנהל הרכש במשרד הביטחון (מנה״ר) מדווח היום (ראשון) כי חתם על עסקה רב שנתית עם קבוצת אימקו הישראלית בהיקף של כ- 376 מיליון שקל. במסגרת ההסכם, תספק קבוצת אימקו ב-4 השנים הקרובות מערכות ותתי מערכות עבור רכבי הקרב המשוריינים של צה"ל, ביניהם טנק המרכבה ונגמ"שי הנמר ואיתן.
אימקו תספק למנהלת המרכבה והרק"מ (מנת"ק) במשרד הביטחון ערכות חשמל הכוללות, בין היתר, מערכות ניהול וידאו מתקדמות, מערכת ניהול מתח ורתמות. ייצור ואספקת המערכות יבוצע על ידי החטיבה הביטחונית של אימקו המאגדת תחתיה פעילות של שלוש חברות בת של הקבוצה: ניר אור, אימקו פרוייקטים, ו-ADTI בארה"ב.
 
מדובר בעסקה הגדולה ביותר שחתם משרד הביטחון עם קבוצת אימקו הישראלית, שתביא להתייעלות של עשרות מיליוני שקל כתוצאה מהיקפה. בכלל, מדובר במהלך שנועד להביא למקסום היכולות של הכוחות הפועלים בשטח.
העסקה המדוברת היא חלק מיישום לקחי מלחמת 'חרבות ברזל' ומהדגש של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר, לתיעדוף עסקאות לחיזוק היכולת היבשתית והרחבת ההצטיידות בכלי רק"מ
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ןלתקצב בניית 3000 טנקים חדשים
    אבי 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השטות התחילה מברק "צבא קטן וחכם"וכל רמטכ"ל שנכנס השמיד אלפי טנקים,בטענה, שלא צריכים,הגיע חרבות ברזל והתברר אחרת
    סגור
  • 2.
    יופי.. טוב מאוד.. (ל"ת)
    מקס 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ומי יתפעל את הכלים באין חיילים? (ל"ת)
    דלית 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור