טלוויזיה

כוכבת הרשת ויוצאת "האח הגדול" מצטרפת ל"רוקדים עם כוכבים"

דנית גרינברג מצטרפת לרשימת המתמודדים בעונה הקרובה של "רוקדים עם כוכבים". בין אלה שיתחרו מולה על המקום הראשון בגמר: נטע ברזילי, מריאנו אידלמן וגאולה אבן 
רוני שיינר |  2
דנית גרינברג (צילום אור גפן)
כוכבת הרשת דנית גרינברג, יוצאת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", עברה בהצלחה את האודישן לתוכנית "רוקדים עם כוכבים" והיא מצטרפת לקאסט המתמודדים.
בתוכנית, שצפויה לעלות בהמשך השנה, לוהקו עד כה מריאנו אידלמן, נטע ברזילי, און רפאלי, גאולה אבן, יאנה יוסף, לירז צ'רכי, לינוי אשרם, אורי ששון, ירדן ג'רבי, מאיה קיי, טל מורד, אבי אברומי, חזי דין, רומי פרנקל ודניאל גל. 
 
מאז תחילת המלחמה גרינברג נרתמה לטובת הסברה, תוך שהיא מנצלת את כוחה ברשתות החברתיות. בראיון לתקשורת בחודש ינואר האחרון שיתפה: "מהרגע הראשון היה לי ברור שאני מתגייסת למאמץ ההסברה, ובלי לחשוב פעמיים העליתי הרבה תכנים לעולם. יש לי הרבה עוקבים מחו"ל, ואני מבינה שהכוח שלי כמשפיענית רשת חייב להיות מנוצל ומגויס כדי להפיץ את הזוועות שאנחנו חווים כאן בעת הזאת". 
בחצי השנה האחרונה גרינברג נמצאת במערכת יחסים עם יניב חרלפ, אותו הכירה חודשיים וחצי לאחר הגירושים מבעלה לשעבר, ברק. "הוא בנאדם מאוד פרטי ואני מאוד מכבדת את הפרטיות שלו. כיף שיש עם מי לחלוק את הקושי בתקופה הזאת", שיתפה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יישר כוח
    איילת 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו זקוקים להסברה בעולם לנוכח כל האנטישמיות, זאת תרומה גדולה עבור עם ישראל!!
    סגור
  • 1.
    מיקי
    מיקי 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיסכן מי שיקבל אותה
    סגור