טלוויזיה

נתב"ג התרוקן מנוסעים: מי השתלט על שדה התעופה?

בשדה התעופה בן גוריון נרשמה אמש תנועה חריגה בין נחיתות המטוסים כאשר באולם קבלת הפנים התייקמו צילומים לסרט ההמשך של "בחורים טובים"
שירה יום טוב | 
נתב"ג (צילום Magma Images)
אולם קבלת הפנים בטרמינל 3, בשדה התעופה בן גוריון התמלא אמש בצוותי הפקה, שחקנים וניצבים שמילאו את מקומם של נסעי הטיסות, וזאת לצורך צילומי הסרט החדש של הדרמה המצליחה "בחורים טובים".
אחד ממפיקי הסרט, יקי רייסנר שיתף בעמוד האינסטגרם שלו תיעוד מהרגעים החריגים בשדה, בהם הצליחו להשיג מספר דקות בהן לא התקיימו נחיתות ומעבר נוסעים באולם, אז השתלטו הצוותים על הרחבה הריקה וצילמו בה סצנה בכיכובו של מאור שוויצר, וחשף כי האיזור נסגר לטובת הצילומים, וכל האנשים שמסתובבים על רחבת קבלת הפנים הם אינם נוסעי שירדו מטיסות, אלא שחקנים וניצבים שהביאה ההפקה.
מדובר בתהליך תאום מיוחד בין ההפקה לרשות שדות התעופה, שמאפשר להפקה מצד אחד לצלם את הסצינה באולם האיקוני, ומצד שני באופן כזה שלא ייפגע במשתמשי השדה. כך שהצילומים נעשים ברגעים שבין הנחיתות, בהם לא עוברים נוסעים באיזור הצילום.
הסרט שמצולם בימים אלה הוא למעשה סרט המשך אחרי ההצלחה של "בחורים טובים, ובסרט הבא צפויה לככב לא אחרת מניב סולטן שלוהקה לאותו סט שבעלה כבר נמנה בין שחקניו, ויותר מכך - סולטן תגלם את השידוך של ברוך, אותו מגלם בעלה לחיים, מאור שוויצר, ובימים האחרונים אכן ניתן למצוא אבעמודי האינסטגרם שלהם תיעודים שונים כשהם לבושים כזוג חרדי.

שוויצר עצמו התרגש מאיחוד הכוחות על הסט ובפוסט בפייסבוק כתב אחרי שנודע הליהוק: "שבע שנים אחרי הפרויקט האחרון שעשינו יחד וגרם לנו להפוך לבעל ואישה, סוף סוף חוזרים לצלם יחד". בנוסף לשוויצר, סולטן תשחק לצד השחקנים האהובים ליאנה עיון, עמית רהב, עירית קפלן ועוד. צילומי הסרט יתחילו בחודש הבא.
הסרט "בחורים טובים" בהפקת יקי רייסנר (רייסדור הפקות) ומשה אדרי (יונטייד), יצא לפני כשנה והוא הסרט הנצפה בישראל לשנת 2022. העלילה מגוללת את סיפורו של מוטי ברנשטיין, בחור ישיבה הנחשב לעילוי גדול ובן למשפחה אשכנזית מיוחסת, מגיע לתקופה בה עליו להתחיל לצאת לשידוכים.
כמי שנחשב לשידוך הנחשק והרצוי ביותר במגזר החרדי, מוטי מתחיל להיפגש עם מיטב בנות המגזר בישראל ומחוצה לה. במקביל, אביה של נחמי עזיזה-ביטון, חברה טובה של אחות של מוטי, מאלץ אותה להיפגש עם אשכנזים בלבד, גם אם יש בהם פגמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה