טלוויזיה

צביקה הדר חושף לראשונה: "חשבתי מההתחלה שזו טעות, סיוט"

המגיש סיפר על סיום דרכו ברשת 13: "כן, ובהתחלה האגו נפגע. באתי לעשות משהו וחשבתי שזו החלטה מאוד נכונה, אמרתי שזו ההזדמנות שלי להיכנס לתחום העיתונות שאני כל כך אוהב ולהראות את הצד הזה שקיים בי, אבל זה מה שלא הצלחנו לפצח. מצאנו את עצמנו שלושה מנחים, וכל אחד על איזה תחום אחר"
מערכת ice |  1
צביקה הדר לומדת אנגלית עם Singit (צילום צילום מסך מסרטון)
אחרי שלא נראה שנים בקשת 12, צביקה הדר התארח לאחרונה באולפן של ארז טל ואברי גלעד, מנחה תכנית הבוקר לשעבר של רשת 13 'העולם הבוקר' שמגיש את אולפן ליגת האלופות צביקה הדר, המשיך את הדברים שאמר אז באולפן, גם בראיון למאקו.
הדר סיפר על הפחד להיות לא רלוונטי: "כן, כל החיים. ומתי אתה נהיה לא רלוונטי? כשאתה נהיה פתטי. אז אני כל הזמן בוחן איפה אני לא פתטי. כל הדבר הזה של לעשות דמויות או להשתטות, אני אומר – לגילי זה כבר פחות מחמיא. זו גם הסיבה שעברתי לתוכנית בוקר".

עוד סיפר על סיום דרכו שם: "כן, ובהתחלה האגו נפגע. באתי לעשות משהו וחשבתי שזו החלטה מאוד נכונה, אמרתי שזו ההזדמנות שלי להיכנס לתחום העיתונות שאני כל כך אוהב ולהראות את הצד הזה שקיים בי, אבל זה מה שלא הצלחנו לפצח. מצאנו את עצמנו שלושה מנחים, וכל אחד על איזה תחום אחר. אני חשבתי מלכתחילה שזו טעות, המון קשקשת על הבוקר, ולי היה חשוב להביא לבוקר משהו אופטימי ופחות לחזור על החדשות ששומעים כל הזמן 24/7. הכישלון היה שלא הצלחתי לשכנע אותם. לי היה מאוד קשה עם הדבר הזה, בטח לקום בארבע בבוקר. סיוט"
כזכור, בראיון ההוא אמר לו אברי גלעד: "שנינו שייכים למועדון אקסקלוסיבי של פליטי תכניות בוקר, טל גיחך הדר ענה: "שמע, אתה יש לך הרבה יותר שנים", גלעד השיב לו בהומור: "כל מי שעשה יותר משנה אנחנו מקבלים", טל אמר: "פליטי תכנית בוקר מערוץ ספציפי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחח
    יוסי 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תישאר בערוץ הבלוף
    סגור