ויראלי

צביקה הדר חושף לראשונה: מדוע שמח לעזוב את רשת 13?

לאחר שאברי גלעד שאל אותו: "שנסגרת דלת נפתחות מאה, זה מה שקרה לך ואני בטוח שנסגרה לך הדלת לא הבנת שזה בשביל לפתוח לך דברים חדשים". הדר השיב: "תראה, אני דווקא בתכנית הבוקר אני מרגיש הקלה גדולה כי זה לא היה בשבילי השעות, עזוב רגע את התוכן ולא נכנס לעניינים מקצועיים"
מערכת ice | 
צביקה הדר העביר מסר נחרץ וזועם לממשלה (צילום יחצ, אמיר בוחבוט)
פרצוף שלא נראה שנים בקשת 12 הופיע אמש (שלישי) באולפן של ארז טל ואברי גלעד, מנחה תכנית הבוקר לשעבר של רשת 13 'העולם הבוקר' ומי שמגיש היום את אולפן ליגת האלופות צביקה הדר, שבין היתר חשף מדוע שמח לעזוב את תכנית הבוקר ואברי גלעד חשף את הוואטסאפ ששלח לו.
גלעד פנה אל האורח ואמר: "שנינו שייכים למועדון אקסקלוסיבי של פליטי תכניות בוקר, טל גיחך הדר ענה: "שמע, אתה יש לך הרבה יותר שנים", גלעד השיב לו בהומור: "כל מי שעשה יותר משנה אנחנו מקבלים", טל אמר: "פליטי תכנית בוקר מערוץ ספציפי".

גלעד אמר: "שנסגרת דלת נפתחות מאה, זה מה שקרה לך ואני בטוח שנסגרה לך הדלת לא הבנת שזה בשביל לפתוח לך דברים חדשים". הדר השיב: "תראה, אני דווקא בתכנית הבוקר אני מרגיש הקלה גדולה כי זה לא היה בשבילי השעות, עזוב רגע את התוכן ולא נכנס לעניינים מקצועיים".
 
עוד הוא הסביר: "זה נורא קשה, זה היה לי נורא, אני מופיע בערב ועושה הצגות, זה השבית לי ממד שלם שלא חשבתי שיושבת. אם אתה לא בא לתכנית הזו, שהיא חשובה ופותחת את היום של האנשים", גלעד הזכיר: "היום שמעתי את ההקלטה בוואטסאפ שאני מזהיר אותך", הדר ענה לו: "עד היום יש לי אותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה