טלוויזיה

עובדה חושפת: אלו חייה החדשים של הילדה אביגיל עידן | צפו

תוכנית התחקירים "עובדה" מעניקה הצצה לפרק שישודר בערוץ 12, אשר יחשוף את חייה החדשים של אביגיל עידן בת ה-4, החטופה ששוחררה משבי חמאס. אביגיל עידן שוחררה בחודש נובמבר ונשארה יתומה לאחר שהוריה נרצחו בשבת השחורה
מערכת ice | 
אביגיל עידן ומשפחתה (צילום דוברות שניידר)

תוכנית החקירים של קשת 12, "עובדה" מעניקה הצצה לחייה החדשים של אביגיל עידן בת ה-4, החטופה הצעירה ששוחררה משבי חמאס במסגרת עסקת החטופים האחרונה הכוללת שחרור ילדים ונשים. 

תוכנית הדגל של קשת 12 "עובדה" מפרסמת הצצה לחייה החדשים של בת ה-4, לאחר שרבים במדינת ישראל ומחוצה לה דאגו לה במשך ימים רבים. כזכור, בחודש נובמבר, אביגיל, שהוריה נרצחו בטבח בשבת השחורה, שוחררה משבי חמאס במסגרת עסקת החטופים הכוללת שחרור נשים וילדים. דודתה שקיבלה את פניה של הילדה הקטנה בת ה-4, סיפרה כי היא "בקושי מדברת".
 

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, שכאב את כאבן של משפחתה של עידן ודאג לחייה של בת ה-4, שמח כשזו שוחררה בעסקת החטופים ואמר לכלי התקשורת: "אביגיל חופשייה, והיא בישראל עכשיו. תודה לאל שהיא בבית. הלוואי שהייתי שם כדי להחזיק אותה".
כידוע, בימים אלו התוכנית "עובדה" עורכת ראיונות עם חטופים ששוחררו במסגרת עסקאות החטופים האחרונות ואף עם לוחמי צה"ל שנאלצו להתמודד עם אתגרים לא פשוטים בשבת השחורה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה