תיירות

חברת תעופה חדשה בישראל: מי מגייסת טייסים לקראת הבכורה?

כשטיסת הבכורה של 'אייר חייפה' מתקרבת, החלו חיפושים אחר טייסים חדשים. עיקר הפעילות תהיה מנמל התעופה בחיפה, שאמור להפוך לבינלאומי, כאשר יש בו בו יש מסלול המראה ונחיתה קצרים. הפנייה היא למטיסי מטוסים מדגם ATR-72 600, שיכול להטיס עד 74 נוסעים ומגיע לטווחים של עד 1,200 ק"מ בלבד
מערכת ice | 
תא טייס (צילום pexels)
רק לפני שלושה חודשים הודיעה חברת התעופה לואו קוסט החדשה, אייר חיפה, שמסיימת תהליך רישוי מבצעי על ידי רשות התעופה האזרחית, לאחר שעמדה בתנאים לקבלה של רישיון מסחרי מאת שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, כי היא יוצאת לדרך וכעת יש פעולות בשטח.
כשטיסת הבכורה מתקרבת, החלו חיפושים אחר טייסים חדשים. עיקר הפעילות תהיה מנמל התעופה בחיפה, שאמור להפוך לבינלאומי, כאשר יש בו בו יש מסלול המראה ונחיתה קצרים. הפנייה היא למטיסי מטוסים מדגם ATR-72 600, שיכול להטיס עד 74 נוסעים ומגיע לטווחים של עד 1,200 ק"מ בלבד.
במודעת 'הדרושים' נכתב: "הצטרפו לצוות ההקמה של אייר חיפה, חברת התעופה הישראלית החדשה, אנחנו מתכוננים להמריא, וכרגע מגייסים את צוות הטייסים שלנו". החברה אמורה להתחיל בפעילות במהלך שנת 2024.
בין היתר, הטיסות של אייר חיפה יאפשרו לדלג על הפקקים והתורים ולחסוך זמן רב והוצאות ניכרות בדרך לחו"ל. אייר חיפה תייצר מקומות תעסוקה חדשים, תתרום לפיתוח הכלכלה ותחבר את אזור הצפון עם אילת.
החברה מוקמת על-ידי קבוצת יזמים ישראלים, בראשם ניר צוק, מייסד חברת "Palo Alto Networks", גונן אוסישקין, ליאור יבור ומיקי שטרסבורגר, מבכירי אל על לשעבר. השקת פעילות החברה מתוכננת למחצית השנייה של 2024,.
הפעילות המתוכננת של אייר חיפה היא בשורה משמעותית לתושבי אזור הצפון ואילת. הטיסות הישירות מחיפה יתרמו לפיתוח הכלכלי ולצמיחה של אזור הצפון, לשיפור איכות החיים, לייצור מקומות עבודה חדשים, להגדלת התיירות הנכנסת ויאפשרו חיבור נוח לעיר אילת מהמטרופולין השלישי בגודלו בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה