תיירות

אל על בבשורה אדירה: זה השינוי שעוברים המטוסים

באל על הסבירו בסדרת סטוריז שהעלו: "מדובר במטוס נוסעים שהוסב למטוס מטען ויש לו יכולת לשאת כ-20 טון. טיסת הבכורה של עוטף עזה התקיימה אתמול ומספר הטיסה היה LY222 כאשר בגימטריה מספרים אלו מבטאים את המילים - "ביחד ננצח". מטוס 777 גם הוסב כדי לשאת 50 טון ציוד
מערכת ice |  1
אל-על (צילום דוברות אל-על)
באל על הוסיפו לצי המטוסים היום (רביעי) מטוס נוסעים חדש מדגם בואינג 737, שקיבל את השם שכל כך מתאים לתקופה הזו "עוטף ישראל", שינוי השם לעוטף עזה בעקבות הטבח שעברו הקיבוצים על ידי מחבלי חמאס ב-7.10.
באל על הסבירו בסדרת סטוריז שהעלו: "מדובר במטוס נוסעים שהוסב למטוס מטען ויש לו יכולת לשאת כ-20 טון. טיסת הבכורה של עוטף עזה התקיימה אתמול ומספר הטיסה היה LY222 כאשר בגימטריה מספרים אלו מבטאים את המילים - "ביחד ננצח".
עוד הוסבר: "על רקע הלחימה בישראל וכמענה לצרכים חיוניים, אנחנו מבצעים התאמות באחד ממטוסי הבואינג 777, על מנת שיפעל גם הוא להטסת מטען באמצעות הסרה זמנית של מושבי הנוסעים. המטוס יכיל קיבולת של עד כ-50 טון מטען".

בסטורי האחרון סיפרו באל על: "כמו כן, במסגרת תגבור טיסות המטען לישראל, נחת מטוס אל על בהודו לאחר הפסקה של כארבע שנים, מאז שנחת מטוס אל על בהודו. במטוס הועמס מטען רב שהגיע ארצה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עין תחת ראש
    בן-גיגי מיכאל 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אל על שלא רצתה להטיס ראש ממשלה, מתוך 600 טיסים לא היה צדיק אחד,כולם פחדנים וטיפשים, עכשו שיטיסו משא במקום אנשים. עונש משמיים...
    סגור