תיירות

הסודות המביכים של הטייסים נחשפים: הבגידות, הסמים וחוסר האחריות

בניו יורק פוסט, נחשפו כמה עדויות עסיסיות למדי, כמו של דיילת באלסקה איירליינס שטענה: "ראיתי טייס מקיא בארוחת ערב במהלך עצירה כי הוא שתה יותר מדי לאחר ארוחת הערב הקברניט החזיר אותו לחדרו והוא כנראה ישן 15 שעות". וזה לא הכל
מערכת ice |  5
תא טייס (צילום pexels)
מה שקורה בקוקפיט, כבר לא נשאר רק בקוקפיט. סקנדל של ממש התעורר בשבוע האחרון בחברת התעופה בריטיש איירווייז לאחר שדיילת הקניטה טייס שערב לפני טיסה שתה אלכוהול בצורה לא אחראית ואף צרך קוקאין.
דיווח הגיע מהדיילת לממונים והאחראים ולאחר שנבדק הטייס, נמצאו שרידי סמים בדמו והוא פוטר מהחברה באופן מיידי. כעת, לא מעט אנשי צוות בהווה ושפרשו שיתפו את הסודות המלוכלכים שמתרחשים במטוס ומחוצה לו.

בניו יורק פוסט, נחשפו כמה עדויות עסיסיות למדי, כמו של דיילת באלסקה איירליינס שטענה: "ראיתי טייס מקיא בארוחת ערב במהלך עצירה כי הוא שתה יותר מדי לאחר ארוחת הערב הקברניט החזיר אותו לחדרו והוא כנראה ישן 15 שעות".
אגב, דיילת אחרת הסבירה מדוע לרוב הטייסים אין חשק לענוד את טבעת האירוסין בזמן העבודה: "ברגע שאנחנו נוחתים וכשאנחנו הולכים לאסוף את המזוודות, הטבעות מתחילות להיעלם מהאצבעות".
עוד דיילת סיפרה: "הייתה לי חברה דיילת שהיה לה דייט בטינדר בכל עיר אליה טסנו, החברה הזו יצאה עם טייס שהיו לו חיים כפולים – לאשתו לא היה לה מושג". אחרת הסבירה: "לנצל עצירות ביניים כדי לצאת, לשתות ולחגוג, ראיתי הרבה אנשי צוות שותים. אלכוהוליזם היא בעיה בתעשיית התעופה", אומרת דיילת אחרת בחברת תעופה אמריקנית, ומוסיפה כי "חברות התעופה יודעות שזו בעיה וחברי צוות רבים הודו למעשה שהם אוהבים להיפגש בערב מחוץ לשעות העבודה. עבורם, זו הזדמנות 'לצאת לקפוץ בר' לעצירות מהנות יותר".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אחת הכתבות המטומטמות ביותר.
    נמר 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בעיית אלכוהוליזם בתעופה המסחרית - בטח לא במערבית. אם יש בעיה אישית - היא מטופלת. כשטייס בשהייה - הוא יכול לצרוך כוהל כתלות בטווח שעות לטיסתו הבאה. בקיצור: הצלחתם למלא עוד כמה שורות. בקישקוש.
    סגור
  • 4.
    אצלנו זה יותר גרוע
    שייקה 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות הסרבנים שם הם לא סרבנים
    סגור
  • 3.
    סיפורים מצוצים מהאצבע
    יעל 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שטויות במיץ עגבניות..טייסים תחת ספוט..כל הזמן במבחנים וסימולייטרים..אין שחר לכל השטויות שנכתבו..לא קל להגיע להיות טייס בחברות מכובדות ובכלל..מתוך ידיעה אישית..
    סגור
  • 2.
    קורה בכל מקום שבו העובדים מחוץ לבית לכמה ימים.
    אילן 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא מיוחד לטייסים או דיילים.
    סגור
  • 1.
    בס"ד:שיהנו הטייסים רק בלי אלכוהול וסמים
    M 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנו לטייסים להנות רק שלא יהיו מסוממים ואלכוהוליסטים כי זה מסכן את שלומם ואת שלום כל הנוסעים בטיסות!
    סגור