תיירות

ונציה נסגרת לתיירים? דמי כניסה יגבו לאחת מהערים המפורסמות בעולם

ונציה הודיעה כי היא מתחילה בפיילוט במסגרתו תתחיל לגבות דמי כניסה לתיירים במהלך עונת השיא באביב והקיץ הקרובים בכוונה לווסת את עומס התיירים. באונסק"ו טענו בחודש יולי האחרון כי הממשלה לא עושה מספיק כדי להגן על העיר ממשבר האקלים וריבוי התיירים
מערכת ice | 
ונציה (צילום shutterstock)

עיריית ונציה הודיעה כי תחל לגבות מתיירים דמי כניסה לעיר, החל מחודשי האביב הקרובים. במחלקת התיירות של העיר הפופולרית הודיעו כי יחלו לגבות מחיר כניסה של 5 אירו עבור תיירים מעל גיל 14 אשר ירצו להגיע ולבקר בעיר. בשלב זה הבהירו בעירייה כי מדובר בפיילוט שתחול למשך 30 ימים בשנה הקרובה, כמו כן הודיעו כי לא מדובר בניסיון להתעשר אלא לווסת את זיהום האוויר ועומס התיירים המגיעים לעיר בחודשי האביב והקיץ.

אחראי התיירות בעיר סימונה ונטוריני מסר כי "המטרה היא למצוא איזון בין אלו שרוצים לחיות וללמוד בונציה לבין המבקרים בעיר" לדבריו התאריכים הסופיים עדיין לא נקבעו, והם יאושרו ככל הנראה בשבוע הבא. העיר אשר חווה פריחה בתיירות בשנים האחרונות עם עשרות אלפי תיירים הפוקדים אותה בעונת השיא וגורמים לצפיפות רבה בעיר בה חיים 50,000 תושבים.

כזכור עוד בשנת 2019 היה צריך הפיילוט להיכנס לתוקפו, אך נדחה בעקבות פרוץ נגיף הקורונה וכעת כאמור המליצו בלשכת התיירות בעיר להתחיל את התהליך מחדש.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה