תיירות

המלון החדש שישגע את הישראלים? האופציה המעניינת לחופשה הבאה שלכם

מלון איקסיאן גרנד אול סוויטס ברודוס (The Ixilan Grand& All Suites) מצטרף למחלקת מותגי המלונאות הבינלאומית החדשה, שייסדה טרנובה בניהולה של יסמין קורן
מערכת ice |  2
מלון איקסיאן גרנד (צילום יח"צ)
מלון איקסיאן גרנד אול סוויטס ברודוס (The Ixilan Grand& All Suites) מצטרף למחלקת מותגי המלונאות הבינלאומית החדשה, שייסדה טרנובה בניהולה של יסמין קורן. איקסיאן גרנד אול סוויטס הינו מלון 5 כוכבים ונמצא לצד החוף המערבי של רודוס על חוף איקסיה. הוא מוקף בנופים עוצרי נשימה וממוקם במרחק קצר מאתרי התיירות ההיסטוריים ומהאטרקציות השונות של רודוס (כ-6 ק"מ מהעיר העתיקה).
המלון מציע 348 חדרים ב-10 סגנונות עיצוב: סוויטות עם בריכה פרטית ומרפסת, חדרים עם נוף לים או לגן, חלקן עם ג'קוזי הצופה לים ועוד. במלון 3 בריכות – שתיים מהן עם נוף לים. במלון 4 מסעדות שונות ו-2 ברים. החל מהמסעדה הראשית של המלון המציעה 3 ארוחות ביום בסגנון בופה, מסעדת לה-קארט ים תיכונית, מסעדת לה-קארט המשלבת אוכל יפני עם אוכל פרואני ומסעדה יוונית מסורתית המגישה ארוחות צהריים וערב. בברי המלון מוגשים קוקטיילים מיוחדים לרווחת האורחים.
בנוסף, במלון מתחם ספא, וחדר כושר מאובזר שמאפשרים לאורחים לשלב בין חופשת בטן גב לפעילות ספורטיבית. בהיותו מלון למבוגרים בלבד (בשיטת הכל כלול) - הוא מציע חופשה מפנקת ומרגיעה נטולת ילדים ודאגות.
אימרי קלמן, מנכ"ל טרנובה, מסר: "אנו נרגשים מאד להשיק את מחלקת מותגי המלונות הבינלאומיים של טרנובה, שתנוהל ע"י יסמין קורן. המחלקה תעניק למלון איקסיאן גרנד אול סוויטס, כמו לכל לקוחות החברה, מעטפת שיווקית בכדי לספר את סיפורו הייחודו בצורה הטובה ביותר ולהפוך אותו למוכר ואהוב יותר בזירת התיירות הישראלית. אנו מוקירים ומעריכים את לקוחותינו על האמון שהם נותנים בנו ונרגשים לפתוח דלת לאי רודוס, מהיעדים האהובים ביותר על הישראלים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש אפשרות לאוכל כשר? (ל"ת)
    משה 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    חצי מהישראלים אוכלים כשר
    גיל 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מכל שפע המסעדות במלון לא נמצא מקום לאחת כשרה? הפרסום הוא לישראלים, המלון בבעלות ומנוהל ע"י ישראלים, ברוב הסקרים בנושאי כשרות, צומות, זיקה ליהדות וכו' נמצא שכ 50% ואף יותר שומרים כשרות ברמה כזו או אחרת, מה איתם הם מודרים?
    סגור