תיירות

דרמה בנתב"ג: מטוס דרס רכב שנסע במסלול והתנגש במטוס אחר

בואינג 747.400  של  חברת צ'אלנג' איירליינס הבלגית, עמוס מטען, עלה על  הרכב הגורר (הנהג לא נפגע) של חברת 'בדק' אשר הוביל אותו לנקודת ההנעה  ברחבת המטענים בחלק המזרחי של נמל התעופה בן גוריון, הוא גם פגע במטוס נוסף של פדקס שעמד בסמוך
מערכת ice |  2
נתב"ג (צילום פלאש 90/ משה שי)
בוקר מדאיג בנמל תעופה בן גוריון, על פי הסבר של רשות שדות התעופה, מטוס מטען  מסוג בואינג 747.400  של  חברת צ'אלנג' איירליינס הבלגית, עמוס מטען, עלה על  הרכב הגורר (הנהג לא נפגע) של חברת 'בדק' אשר הוביל אותו לנקודת ההנעה  ברחבת המטענים בחלק המזרחי של נמל התעופה בן גוריון.
כתוצאה מכך נפגע  הרכב הגורר, מטוס המטען ומטוס נוסף שחנה ברחבת המטענים.(המטוס הנוסף שנפגע הוא בואינג 757 של חברת פדקס) כאמור אין נפגעים. החקירה  מבוצעת על ידי מנהל הרשות לחקירה בטיחותית בתעופה.

כל זאת, אחרי שאמש (ראשון) אל על חשפה את התוצר הסופי של סיום תהליך השיפוץ וההסבה של מטוס הנוסעים בואינג 777 לדרימליינר. זה המטוס הראשון בצי שמשופץ באופן שכזה. המטוס המוסב, בן 16 שנה, שנושא את שם העיר שדרות, אמור לתת מענה לטסים שיקבלו חווית טיסה כמו בדרימליינר.
יש לציין כי מטוס ה-777 המחודש של אל על, גם הגדול ביותר של החברה, כולל 313 מושבים המחולקים לשלוש מחלקות שירות: עסקים, פרימיום ותיירים. המטוס צפוי להתחיל לפעול כבר באוגוסט הקרוב למגוון יעדים ביניהם פריז, לונדון, בנגקוק, פוקט ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא באנגובר מההפגנות.
    אליהו 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הטיסים איבדו כשירות
    סגור
  • הדימיון...
    איל.ב. 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זיהה בוודאות את התסרוקת של ביבי.. על ראש הנהג שבמסלול... ולפתע חש כטייס קרב!!!
    סגור