תיירות

גוף, נפש וגלישה: זה מלון הוולנס החדש שנפתח בנתניה

כפר גלישה חדש בנתניה הוקם כדי להעניק חווית חופשה קצת שונה ממה שהכרתם עד כה. בכפר הייחודי תוכלו ליהנות מסדנאות ופעילות וולנס שתחבר בין הגוף, הנפש והאדמה
מערכת ice | 
מצוקי הים התיכון (צילום החברה הממשלתית להגנות מצוקי הים התיכון)
אף שנוח לקרוא לכפר הגלישה החדש, שנפתח בסמוך לחוף פולג בנתניה, בית מלון, בפועל מדובר בבית אירוח שממזג יחד את הגוף, הנפש וכמובן את הגלישה. את כפר הגלישה, שזכה לשם "אלאייה וילג'", הקימו היזמים דן נפתלי ורונן מניפז, בשיתוף רשת סלינה.
אלאייה הוקם במרחק קטן מהים בעיר נתניה, וליד שמורת הטבע "פולג". מטרת כפר הגלישה היא להעניק חוויה שונה מזו שתקבלו בבתי מלון בארץ. בכפר תיהנו מסדנאות ופעילויות מגוונות שמחברות את הנפש והגוף לאדמה. למשל, אין בכפר דלפק צ'ק אין כפי שמקובל בבתי מלון, אלא כל אורח יתקבל בחלל שמשמש כמעין סלון וצוות המקום ילווה אותו עד לחדרו. בחדר, כמו בבית, יהיו מדפי ספרים ואלמנטים נוספים שמטרתם לומר: "חיכינו לכם, איזה כיף שהגעתם אלינו".
את כל החוויה הזו מלווה גם האוכל שתוכנן ומבושל על ידי השף דידי מצרי, ממסעדת "מטבח לילה". התפריט מתאפיין באוכל טבעוני וצמחוני עשיר. השהות בכפר כוללות ארוחות בוקר וערב, ולצידן ניתן לגשת לצרכנייה שהוקמה בכפר כדי לרכוש נשנושים ושתייה. כמו כן, בכפר הוקמה חנות להשלמת החוויה, בה ניתן לקנות תמציות צמחים, פריטי אומנות ועוד. מעצב הפנים, רמי רומנו, היה אמון על עיצוב הכפר.

המחיר ללילה באמצע שבוע מתחיל מ-600 שקל, והמחיר ללילה בסופי השבוע יחל מ-1,300 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה