תיירות

מפחיד: רגע לפני ההמראה - כנף מטוס הנוסעים עלתה באש

צפו ברגעי האימה: מטוס שעמד להמריא מנמל התעופה בצפון קרוליינה נאלץ לחזור על עקבותיו לאחר שכנפו עלתה באש. הנוסעים ההמומים הספיקו לצלם את כל ההתרחשות
מערכת ice | 
טיסות לח"ול (צילום pixabay)
הסיוט הגרוע ביותר של כל נוסע הוא דלקה במטוס, ובטח שאף אחד לא היה רוצה לראות את כנף המטוס עליו הוא עומד להמריא בוערת. אבל כך קרה בטיסה 2288 של אמריקן איירליינס.
הטיסה הייתה אמורה לצאת במקור מנמל התעופה הבין-לאומי שרלוט דאגלס בצפון קרוליינה בשעה 19:20 ולהגיע לדאלאס/פורט וורת' בשעה 21:13, אלא שהטייס נאלץ להסתובב דקות ספורות לאחר יציאתו מהשער עקב תקלה מכנית - ונוסעים דיווחו (וצילמו) כי ראו להבות מתחת לכנף הימנית של המטוס.

למרבה המזל, המטוס הצליח לחזור לשער בכוחות עצמו. כל הנוסעים הורדו בבטחה מהמטוס, והוא הוצא משימוש. הנוסעים הועברו לטיסה אחרת, ולאחר מכן קיבלו פיצוי כאשר טיסה זו בוטלה עקב מזג אוויר סוער.
המטוס המדובר היה איירבוס A321. אמריקן איירליינס מפעילה 218 מטוסים כאלה, מה שהופך אותו לשני בשכיחותו בצי שלה אחרי הבואינג 737.
 
מה שמדאיג, שזו לא הפעם הראשונה שאירוע כזה מתרחש: באוגוסט האחרון, מטוס מסוג Viva Aerobus A320 שטס מנמל התעופה הבין-לאומי גוואדלחרה לנמל התעופה הבין-לאומי של לוס אנג'לס נאלץ לחזור לגוואדלחרה כאשר המנוע הימני שלו עלה באש זמן קצר לאחר ההמראה.
לאחרונה, טיסה 950 של אמריקן איירליינס מנמל התעופה הבין-לאומי גוארולהוס לנמל התעופה הבין-לאומי ג'ון פ. קנדי נאלצה לחזור לסאו פאולו רק עשר דקות לאחר ההמראה, עקב בעיה בלחץ בתא הנוסעים. כמו כן, אחד הצמיגים של המטוס התפוצץ במהלך הנחיתה, ככל הנראה בגלל שהוא שקל יותר מדי מאחר ולא הספיק לשרוף מספיק דלק לפני שפנה לאחור. הפעם, המטוס המדובר היה בואינג 777.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה