תיירות

העצמה נשית: טיסת "נשות הברזל" הראשונה של אל על יצאה לדרך

מדובר בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בין אל על שנבחרה להיות המובילה הרשמית של המשלחות, לבין העמותה לקידום מקצועי ו-"שחר און" בראשה עומדת הילה קניסטר בר דוד, אשר לוקחת חלק בעצמה בטיסה הראשונה
מערכת ice | 
נשות הברזל (צילום קובי קואנקרס)
הבוקר (ראשון) המריאה קבוצת "נשות הברזל" הראשונה של "שחר-און" והעמותה לקידום מקצועי, בטיסת "אל על" ללונדון למסע גילוי דרכן של נשים מובילות בהיסטוריה. זוהי טיסה ראשונה מבין כ-12 טיסות בהן יקחו חלק מאות נשים מובילות במשק הישראלי. מדובר בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בין אל על שנבחרה להיות המובילה הרשמית של המשלחות, לבין העמותה לקידום מקצועי ו-"שחר און" בראשה עומדת הילה קניסטר בר דוד, אשר לוקחת חלק בעצמה בטיסה הראשונה. לנשות העמותה חיכתה הפתעה בטיסה - כל אחת קיבלה איגרת אישית ממנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה, יחד עם שובר מתנה.
העמותה לקידום מקצועי ו-"שחר-און", קמה כחלק מההסכם הקיבוצי בין הסתדרות העובדים והאוצר בשנת 1999 ומאז עובדת על מנת להקנות לעובדים ולעובדות קידום מקצועי וחברתי, לימודים, סמינרים ,מטרת העמותה לאפשר לעובדים ללמוד ולהרחיב את השכלתם, כך שתיפתח בפניהם הדלת להתקדם במקום העבודה שלהם ולשפר את איכות חייהם.
כחלק מפעילות העמותה, יתקיים השנה סמינר "נשות הברזל", שיכלול כ-2000 נשים מובילות מכל הארץ מטרתו היא להעביר את הנשים היוצאות אליו מסע של עוצמה נשית, בהשראת סיפורן של דמויות המפתח בממלכה הבריטית, נשים פורצות דרך ולאורך האתרים ההיסטוריים שעיצבו את פניה.
מנכ"לית העמותות לקידום מקצועי וחברתי מבית הסתדרות המעו"ף, הילה קניסטר בר דוד, עוסקת בעשור האחרון בתחום השוויון המגדרי וקידום מדיניות, ובהתאם קידמה רפורמות בנושא במסגרת תפקידה. גם היא טסה היום יחד עם חבורת הנשים הזו, ושוחחה איתן טרם ההמראה: "אני שמחה ונרגשת לצאת למסע שכולו נשים - דתיות וחילוניות, ערביות ויהודיות, כולן כמשפחה אחת אשר תיקחנה חלק במסע משמעותי, אשר לצד הערכים הלימודיים הנלווים לסמינר, יהנו מחוויה מרגשת, כזאת שתשאיר חותם. אני מודה לחבריי באל על וכמובן למנכלית אל על, דינה".
במסגרת המסע יצאו לדרכם 12 מטוסי אל על, שיטיסו את הנשים ליעדן. עמית לוי, מנהל מכירות ישראל באל על בירך על השותפות בין הארגונים, והוסיף "אל על גאה להיות המוביל הרשמי של המסע הזה, כחברה שבראשה עומדת אישה וש-40% מההון האנושי שלה הן נשים. כחברת התעופה שנושאת את דגל ישראל אנו מקפידים על קיום שותפויות מסוג זה וגאים להיות הגשר והחיבור בין ישראל לעולם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה