תיירות

אל על מרגשת: כך ציינה החברה את יום השואה הבינלאומי

מנכ"לית אל על דינה בן טל גננסיה הפתיעה את המבקרים ואמרה: "אנו שמחים לארח אתכם אצלנו ולהעניק לכם חוויה מעצימה החוגגת את החיים"
מערכת ice | 
אלעל יום השואה הבינלאומי (צילום אלן מלכה)
השבוע ציינה חברת אל על את יום השואה הבינלאומי במספר פעילויות. את הפעילות פתח ביקור מיוחד של 30 ניצולי שואה במתקני אל על. הביקור החווייתי כלל סיור במטוס דרימליינר 787, מפגש עם קברניט המטוס, שירה בציבור, הרצאה קצרה וארוחת צהרים.
כ-150,000 ניצולי שואה חיים כיום בישראל. גילם הממוצע הוא 85 ובשל השפעות הגיל ומצבם הבריאותי והכלכלי, צרכיהם מתרחבים וכך גדל מדי שנה מספרם של אלה הזקוקים לעזרה. הקרן לרווחת נפגעי השואה, עמותה אשר הוקמה לפני 29 שנים על ידי ניצולי השואה ולמענם, מספקת סיוע סיעודי, כלכלי, סוציאלי וחברתי המותאם לצורכי הניצולים, במטרה לאפשר להם להזדקן בכבוד. כחלק מהעשייה הקרן מפעילה מערך מתנדבים בפריסה ארצית רחבה למתן מענה חברתי ולהפגת בדידותם של ניצולי השואה, 365 ימים בשנה.
מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה, הפתיעה את המבקרים ואמרה: "אנו שמחים לארח אתכם אצלנו ולהעניק לכם חוויה מעצימה החוגגת את החיים. חברת אל-על גאה להיות שותפה לעשיית הקרן מזה שנים רבות ותמשיך לשתף פעולה ולסייע ככל שתידרש".
שלום אסייג, ניצול שואה, סיכם: "אני מודה לכם בשמי ובשם כל החברים שהגיעו לכאן, מרגש לראות את הדברים היפים שהחברה הזאת עושה בשבילנו. הענקתם לנו רגע של שמחה, זה שווה הרבה שנים בהם נשארנו בחיים ואנחנו בריאים. תודה רבה לכם בשם כולנו".
כמו כן, לציון יום השואה הבינלאומי, עובדי אל על לקחו חלק בקמפיין #we remember בשיתוף עם הקונגרס היהודי העולמי, כחלק מהמאמץ הבינלאומי להנצחת זיכרון השואה. במסגרת הקמפיין חולקו בטיסות אל על כוסות ועליהן סיסמת הקמפיין לצד הכיתוב Learn from the past, protect the Future. על גבי כוסות השתייה הוטבע קוד QR אשר הוביל  לאתר הארגון בו ניתן לגלוש בחינם וללמוד על הנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה