תיירות

בעקבות רעידת האדמה: גל ענק של ביטולי טיסות לטורקיה

בעקבות רעידת האדמה ומזג האוויר הסוער בטורקיה, ישראלים רבים מבטלים את הטיסות שלהם למדינה השכנה. בכירים בסוכנויות הנסיעות בישראל חוששים: "יש הרבה יותר ביטולים מאשר בדרך כלל ויש גם האטה בהזמנות"
מערכת ice | 
רעידת אדמה בטורקיה וסוריה (צילום יוטיוב/ AFP News Agency)
טורקיה, מדינתו השכנה ואחד היעדים האהובים לביקור על ידי הישראלים, נמצאת במצב קשה מאוד בימים האחרונים. במקביל למזג אוויר סוער וחריג שכולל שלג וטמפרטורות נמוכות מאוד, המדינה מתמודדת היום (שני) עם רעידת אדמה קטלנית במיוחד שגבתה את חייהם של לפחות 2,300 בני אדם נכון לכתיבת שורות אלה, בעוד רבים נוספים מוגדרים כנעדרים, אלפי בניינים קרסו ורבים נותרו ללא בתים.
בעקבות המצב הקשה, הכניסה והיציאה של תיירים מטורקיה ואליה מושפעת מכך. טיסות רבות לאיסטנבול ומאיסטנבול כבר בוטלו ביממה האחרונה, בין היתר גם לישראל ומישראל, אך גם בקווים מאיסטנבול ולאיסטנבול מיעדים רבים ברחבי העולם.
בשיחות עם חברות התיירות הגדולות בישראל, בכירי החברות מספרים ל"ישראל היום" על מגמה זהה: "יש ביטולים. יש הרבה יותר ביטולים מאשר בדרך כלל ויש גם האטה בהזמנות. אנחנו מקווים שמזג האוויר ישתפר בקרוב ושכל נושא רעידת האדמה מאחורינו".
חשוב לדעת כי גל רעידות האדמה הקשות התרחש באזור גזיאנטפ, רחוק מאוד מאיסטנבול, ובעצם מדובר בקצה השני של המדינה. מוקד רעידת האדמה היה קרוב יותר לישראל מאשר לאיסטנבול, כאשר הרעידה הורגשה גם כאן בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה