תיירות

נורוויג'ן קרוז ליין משלימה את עונת ההפלגה הראשונה לדרום אפריקה

חברת השיט נורוויג'ן קרוז ליין מודיעה שהשלימה לראשונה עונת הפלגה לאזור דרום אפריקה ונמיביה ולאור ההצלחה תרחיב את הפעילות גם בחורף הבא
מערכת ice | 
קרוז ליין גייד (צילום נורוויגן קרוז ליין)
חברת השיט המובילה, נורוויג'ן קרוז ליין, מודיעה היום (ראשון) על השלמתה של עונת ההפלגה הראשונה בדרום אפריקה ונמיביה. הספינה החדשה שמבצעת את המסע נקראה ג'ייד ובמסגרת פעילותה היא מאחרת מעל ל-2,300 אורחים בשייט של 12 ימים לאורך חופי דרום אפריקה, נמיביה, ועוד.
הספינה החלה את המסע הראשון שלה באמצע דצמבר וכללה לינה בקייפטאון, ביקורים במפרץ מוסל, פורט אליזבת, מפרץ ריצ'רד ועוד. לאור ההצלחה של המסע החברה הכריזה על פריסה נרחבת יותר באזור גם בחורף 2024 עם מעבר גם בפורט לואיס ומאוריציוס.
הארי זומר, נשיא מותג  ומנכ"ל NCL, אמר: "כחלק מפילוסופיית Guest First שלנו, אנו מתמקדים בשיפור היצע היעדים שלנו, ומספקים לאורחים שלנו מסלולים סוחפים יותר שנועדו ליצור זיכרונות של פעם בחיים. המסעות החדשים שלנו לאפריקה הם עדות לכך, ומשלבים מיקומים ברשימת היעדים הנחשקים כמו  קייפטאון ומאוריציוס עם פנינים נסתרות כמו פומנה ומפוטו במוזמביק או פורט דופין במדגסקר. עם ממוצע של כמעט 12 שעות בכל נמל, מה שמאפשר יותר זמן לחוות באופן מלא את היעדים הבלתי נשכחים הללו, ההפלגות החדשות הן כבר בין ההפלגות הנמכרות ביותר שלנו לשנת 2024 ומושכות אורחים מכמעט 60 מדינות ברחבי העולם". 
שרת האוצר וההזדמנויות הכלכליות של הכף המערבי, מיריי ונגר, אומרת: "תיירות שייט מייצרת השפעה כלכלית של 300 מיליון ראנד עבור הכף המערבי ותומכת באלפי מקומות עבודה במחוז. מיצוב קייפטאון כנמל בית לשייט בינלאומי ושער לאפריקה הוא הזדמנות צמיחה מרכזית עבור האזור שלנו, ואנו מברכים על המחויבות של NCL להפליג מקייפטאון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה