תיירות

אל על במהלך משוגע: מה יקרה למועדון הנוסע המתמיד?

אל על משיקה תוכנית נוסע מתמיד חדשה: תוקף נקודות בלתי מוגבל ללקוחות פעילים; מעבר מהיר יותר למעמד גבוה, הנקודות יותאמו למיילים כפי שנהוג בחברות תעופה בעולם, המועדון ישיק מטבע חדש: יהלומים, שייצברו במקביל לנקודות וישמשו לשימור והתקדמות המעמד. כל ההטבות בפנים
מערכת ice |  9
טיסות בזול (צילום shutterstock)
מועדון הנוסע המתמיד של אל על משיק שינוים בתוכנית הנאמנות שתשדרג ותפשט את מודל צבירת הנקודות והמימוש וכן את שיטת הזכאות למעמדות. הנקודות יותאמו לשיטת המיילים הנהוגה בעולם, כך שלקוחות יוכלו להשוות בקלות בין התוכנית של אל על לבין מועדוני חברות תעופה בינלאומיות מובילות בעולם. לראשונה, תוקף נקודות של לקוחות יהיו ללא הגבלה כל עוד ייצברו נקודות מטיסות ו/או מרכישות בכרטיס אשראי בהיקף של 5,000 שקל בחודש. התוכנית המעודכנת תכנס לתוקף בספטמבר 2023 והודעה על כך תישלח לחברי המועדון.
.
רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד: "תוכנית הנאמנות החדשה שאנו משיקים מציבה אותה בשורה אחת עם תוכניות הנאמנות הטובות בעולם. התוכנית מיטיבה עם הלקוחות הפעילים והנאמנים שלנו ונותנת להם הרבה יותר כדוגמת מתן תוקף נקודות ללא הגבלה ללקוחות צוברים, מדיניות שדרוגים רחבה יותר, מימוש קל יותר של נקודות והתקדמות מהירה יותר למעמד הבא. אל על והמועדון הוכיחו שעוצמת המותג גבוהה והביקושים למועדון הולכים וגדלים, כאשר הבעת אמון עסקית לצד נאמנות הלקוחות, באה לידי ביטוי גם מצד כניסת הפניקס כשותפה במועדון".
לקוחות פעילים ייהנו מנקודות ללא הגבלת תוקף
עד היום, תוקף הנקודות בתוכנית הנוסע המתמיד של אל על היה לשלוש שנים. במסגרת התוכנית החדשה כל נקודה שנצברת, תהיה תקפה ל-18 חודשים כאשר תוקפן יוארך אוטומטית ב-18 חודשים נוספים כל פעם  שחבר מועדון יצבור לפחות נקודה אחת מטיסה או יבצע עסקות בשווי של לפחות 5,000 שקלים בחודש בכרטיס פליי קארד במהלך תקופה זו.
 
שיטת צבירה כמו בחברות תעופה בינלאומיות 
צבירת הנקודות הותאמה לשיטת המיילים (Miles), בדומה למועדוני חברות תעופה בינלאומיות מובילות בעולם, במטרה ליצור בסיס נוח להשוואה. הנקודות יוכפלו פי 50 כך שכל נקודה בתוכנית הנוכחית שווה ל-50 נקודות בתוכנית החדשה, ומפתח הצבירה החדש שופר גם הוא כך שחברי המועדון צוברים יותר. יחס הצבירה המואץ לחברי היוקרה עודכן במפתח החדש, כך שלקוחות אלו יוכלו לחשב ביתר קלות לכמה נקודות הם זכאים.
בנוסף, מפתח הצבירה למחזיקי פליי קארד ו-פליי קארד פרימיום שונה גם הוא: מחזיקי פליי קארד צוברים על כל 5 שקלים = 1 נקודה, מחזיקי פליי קארד צוברים בגין תשלומי חשכ"ל– על כל 10 שקלים = 1 נקודה, מחזיקי פליי קארד פרימיום צוברים על  כל 4 שקלים = 1 נקודה, מחזיקי פליי קארד פרימיום  צוברים בגין רכישות במט"ח על כל 3 שקלים = 1 נקודה, מחזיקי פליי קארד פרימיום  צוברים בגין תשלומי חשכ"ל על כל 8 שקלים = 1 נקודה 
שיטה חדשה לזכאות למעמדות  - יהלומים; מתקדמים מהר יותר במעמדות
במסגרת התוכנית החדשה, המועדון משיק מטבע חדש ונפרד לחישוב זכאות למעמד  - יהלומים. כלומר, הנקודות יופנו למימוש בלבד והיהלומים להתקדמות במעמד. היהלומים ייצברו במקביל לצבירת הנקודות, הצבירה תוענק בגין רכישות של כרטיסי טיסה (לא כולל מסים, היטלים, אגרות ותוספות החלות על הכרטיס) וכן ברכישות של כבודה נוספת והושבה במושב SPACE לפי המפתח הבא: 1 דולר = 1 יהלום, 1 דולר = 1.2 יהלומים למחזיקי פליי קארד פרימיום, מחזיקי פליי קארד פרימיום נהנים גם מהאפשרות לצבור יהלומים במסגרת הרכישות בכרטיס האשראי, לפי מפתח של 80 שקלים = 1 יהלום (עד 12,000 יהלומים ב-12 חודשים).
במקביל, התוכנית תשפר את ספי המעבר בין המעמדות, כך שחברי המועדון יוכלו להגיע למעמד גבוה יותר מהר יותר. כך למשל, בתוכנית הנוכחית כדי להגיע למעמד גולד (זהב) יש לשמור על קצב צבירה שנתי של 1,000 נקודות (שווי ערך לרכישה של 7,000 דולר) ואילו בתוכנית החדשה נדרשים לצבור 6,000 יהלומים (שווי ערך לרכישה של 6,000 דולר).
צוברים נקודות ויהלומים גם ברכישת מושבים וכבודה
לראשונה, לקוחות המועדון יוכלו לצבור נקודות ויהלומים על רכישת המוצרים הנלווים לטיסה  - הושבה במושב SPACE וכבודה נוספת.
כרטיסי בונוס – ללא תוספת מזומן
התוכנית החדשה תבטל את תוספת המזומן שנדרשה ברכישת כרטיסי בונוס, כך שהכרטיסים יהיו מורכבים מנקודות בלבד ובתוספת מסים. לדוגמא: אם כיום נדרשים X נקודות + 250 דולר + 100 דולר מסים, בתוכנית החדשה יידרשו X נקודות + 100 דולר מסים. עם השקת התוכנית החדשה יוצג מחירון גמיש שיתעדכן מדי שלושה חודשים ולרשות חברי המועדון יעמוד מחשבון דיגיטלי שיציג עבורם בנוחות את מחירי המימוש.
מדיניות שדרוגים טובה יותר ופתוחה לכולם
כיום תוכנית השדרוגים לחברי מועדון היא מצומצמת, מתופעלת באופן ידני על-ידי החברה או הסוכנים, ממחלקות רישום מסוימות בלבד, ובתמחור אחיד. בתוכנית החדשה תהיה אפשרות לכלל חברי המועדון להירשם לשדרוג מכל מחלקה לפרימיום או לעסקים, בתהליך דיגיטלי ועצמאי, בהתאם לזמינות מחלקות רישום ייעודיות. כל חברי המועדון יוכלו להירשם לשדרוג מיד לאחר רכישת כרטיס הטיסה ועד שש שעות לפני ההמראה וככל והשדרוג יאושר לשלם בנקודות או בשילוב נקודות וכסף (לא כולל מסים). ככל שמעמד הלקוח ומחלקת הרישום המקורית בה רכש את הכרטיס יהיו גבוהים יותר, כך סיכוייו לקבל אישור לשדרוג עולים.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    בהצלחה תמשיכו
    דורון 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהנה מהשרות והתמיכה ,מחכה לראות את השינוי ואת היהלומים שצברנו ולהנות מהשידרוגים .
    סגור
  • 7.
    ושום מילה על ביטול הכניסה לטרקלין לפלטינה (ל"ת)
    מתן 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    חבל על הנקודות
    אין נביא בעירו 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי טוב לשמור על הנקודות הוא להעביר אותם לקוד שר. כמו אלסקה איר ליינס. ככה אפשר להשתמש בנקודות לטווח יותר רחוק.. אלעל הם סתם חברת פח.. לקבל נקודות ולהעביר האלה... ככה הם לא אקספייר
    סגור
  • 5.
    יהלומים, נקודות, אותו פח (ל"ת)
    זלמן צנעני 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בלבול שכל אחד גדול
    נוסע מתמיד 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    התוכנית החדשה של אל-על מוציאה אותם מליגות הנוער למקום האחרון בליגה הארצית. הדרך ארוכה לפני שיוכלו להתחרות עם דלתא, יונייטד, ורג׳ין והחברות האסיאתיות. בכל תוכנית נאמנות הנקודות לא פגות תוקף בשימוש של לפחות פעם בשנתיים. בחברות כמו דלתא הנקודות נשארות לנצח. אל-על לא תוכל להתחרות באמת עד שלא תצטרף לאחת מחברות הברית, וזה לא יקרה בתקופה הקרובה. ובכל זאת, רגע של ציונות. הלכתי ופתחתי חשבון באל-על. וגם, הבטיחו טיסה חינם. ברגע שמנסים לממש את ההטבה נתקלים בבלאק אוט דייטס מפה ועד הודעה חדשה. התאריכים המותרים מלאים, ככה שאין באמת טיסה בחינם. ואם במקרה הצלחתם למצוא תאריך פתוח עם מקומות, תגלו שזה לא באמת חינם, רק בהנחה. את מיסי הנמל והדלק תצטרכו לשלם בכל מקרה וממילא אלו מגלמים את רוב מחיר הכרטיס. לסיכום, אני מאוד אוהב לתמוך בכחול לבן, אבל רק כשאלה נותנים פייט אמיתי. אני מתפלל ליום שבו אל-על תהיה חברה שנוכל כולנו להיות גאים בה. אבל בנתיים נראה שעוד רחוק היום.
    סגור
  • 3.
    כרגיל רעש וצלצולים
    יוסי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טסתי עסקים למיאמי. בהשוואה לחברות אחרות פחות נוח, האוכל של מחלקת תיירים ובמחיר מעל מתחרים.
    סגור
  • 2.
    נורא. בלי מענה אנושי אין עם מי לדבר אין שרות (ל"ת)
    יעל 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    האם לחברת פח יש כבר מענה אנושי ? או עדיין עם ווטסאפ (ל"ת)
    בני 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • הקידמה וההתיעלות לטובתנו
    דורון 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הבעיה לקבל תשובה בווטאפ
    סגור