תיירות

יאכטת הפאר של ריץ-קרלטון נחשפת: כך היא נראית מבפנים

סוויטות מפוארות, ארוחות שף ואבזור יוקרתי: כך נראית יאכטת המלון שיצאה בשבוע שעבר להפלגת הבכורה שלה
מערכת ice | 
יאכטה Evrima (צילום Ritz Carlton Yacht Collection)
Evrima, היאכטה הראשונה שנבנתה בהזמנה אישית מאוסף היאכטות ריץ-קרלטון יצאה להפלגת הבכורה שלה לפני שבוע וחצי, ב-15 באוקטובר 2022. המותג האייקוני עשה את דרכו לחלל היאכטות היוקרתיות, תוך שהוא ממזג את סגנון החיים של אתרי הנופש ריץ-קרלטון עם האלגנטיות של יאכטות.
החוויות היוקרתיות על הסיפון מתחילות עם 149 סוויטות מאובזרות בצורה מושלמת בגוונים שקטים ומרפסות פרטיות עם נוף לאוקיינוס, כמו גם אחד מיחסי הצוות והמרחב הגבוהים ביותר בים. כל סוויטה כוללת מכונת אספרסו, קפה ותה חינם, מיני בר מעוצב על פי בקשה, מוצרי טיפוח יוקרתיים, חלוק קטיפה ונעלי בית, טלוויזיה דיגיטלית בעלת מסך שטוח, בקבוק שמפניה צונן חינם עם ההגעה ושירות הקונסיירז' האישי.
האורחים יכולים לגשת למגוון של תכנות ומתקני נוחות גבוהים, לרבות תפריט אוצרת של טיפולי ספא, סאונה וחדר אדים, ספורט מים מהמרינה של היאכטה כשהם עוגנים, בריכה עם שפת אינסוף, סטודיו כושר ועוד הרבה יותר. על התענוג הזה, אגב, ישלמו המעוניינים לפחות 4,000 דולר לאדם ללילה.

צילום: Ritz Carlton Yacht Collection
אפשרויות האוכל כוללות הכל, החל מסעודה בסוויטה ועד לחוויית אוכל מיוחדת ב-S.E.A, שעוצבה על ידי השף סוון אלברפלד מ-Aqua, המסעדה בעלת שלושה כוכבי מישלן ב-The Ritz-Carlton, Wolfsburg. בכל יעד, האורחים יכולים גם לבחור מתוך מבחר חוויות בתוך אוסף החוף כמו דפדוף במוזיאון ברמה עולמית עם האוצר שלו, רפטינג מים לבן או תרגול יוגה על חוף פרטי. עם תוכנית Concierge Ashore, האורחים יכולים לחקור טיולים פרטיים שתוכננו מראש ויכולים לעזור בארגון כל חוויה.

צילום: Ritz Carlton Yacht Collection
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה