תיירות

הכריש הנדיר זינק במפתיע לתוך סירת הדיג וגרם לבהלה

זה לא הכריש הראשון שנתקלו בהו חברי משלחת הדיג האמריקנים, אבל בהחלט הראשון שזינק לתוך הסירה שלהם. חברי הצוות ההמומים דיווחו שזאת חוויה של פעם בחיים
מערכת ice | 
עמלץ כחול (צילום פייסבוק)
משלחת דיג של אבות ונערים לכדו כריש נדיר במהלך שיט מול חופי מיין בארה"ב, ונדהמו כשקפץ הישר לתוך הסירה שלהם. הסקיפר של סירת הדיג המכונה ליידי אן, דייב סינקלייר, זיהה את הכריש כעמלץ כחול מסוג מאקו שנמצא בסכנת הכחדה. הסקיפר ההמום סיפר  שראה כרישים רבים בחייו אבל העמלץ הכחול, שידוע בהתנהגותו הפרועה, היה מחזה של פעם בחיים. ​לפני ששחררו את הכריש הנדיר למי הים הפתוחים, חברי הצוות סימנו את העמלץ. 
 


עמלץ כחול הוא אחד משני מינים בודדים שנשארו באוקיינוס הפתוח, והוא נחשב המהיר שביניהם. הכריש הטורף, שאורכו כ-3 מטרים, מסוגל להגיע למהירות של כ-70 קמ"ש. המפגש יוצא הדופן עם הכריש תועד על ידי חברי הצוות בסרטון שפורסם בפייסבוק, ובו רואים גם את הרגע שבו הכריש מסוג מאקו נלכד בחכה, וגם את הזינוק הבלתי צפוי שלו לתוך הסירה. בסרטון סיפרו חברי הצוות על הרגע היוצא דופן שחוו וסיפרו בהתרגשות: "בעבר תפסנו וסימנו שני כרישים כחולים שנוטים להיות בלתי צפויים, אבל אף אחד מהם לא קפץ לתוך הסירה".
 


למזלם הטוב של האבות והבנים ששטו בסירה, אף אחד לא נפגע מהכריש ולא איבד את העשתונות. הם הצליחו למדוד את הכריש הטורף, לסמן אותו, לדחוף אותו לכיוון היציאה ולשחרר אותו למים הפתוחים. 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה