תיירות

צ'ק אין למטוס בנמל חיפה: התכנית החדשה יוצאת לדרך

התכנית החדשה של רשות שדות התעופה שתאפשר לתושבי הצפון לקיים את הליך הבידוק הביטחוני בחיפה יום לפני הטיסה תצא לדרך לטסים באל-על למספר יעדים שהוגדרו. כך תוכלו לחסוך זמן יקר
מערכת ice | 
מטוס G280 תעשיה אוירית (צילום גאלף סטרים)

בעקבות העומסים והעיכובים הרבים בשדה התעופה בנתב"ג התכנית החדשה שתאפשר שירותי טרום טיסה בחיפה, אשר פורסמה לפני מספר שבועות תצא לדרך ביום ראשון הקרוב. 

שירות הטרום טיסה ינתן בשלב הראשון  לנוסעי אל על. השירות  בנמל התעופה בחיפה, יאפשר לנוסעים לסיים את הליכי הבידוק לטיסה יום לפני הטיסה, ולהגיע לנמל התעופה בן גוריון בנחת  וברוגע שעתיים לפני הטיסה ישר ל"דיוטי פרי" ומשם למטוס.


הנוסעים יוכלו להגיע לנמל התעופה חיפה, לסיים את הבידוק הבטחוני שם, ואת הליך הצ'ק אין לטיסה כולל מסירת מזוודה. למחרת יגיעו הנוסעים לנתב"ג שעתיים בלבד לפני הטיסה ויכנסו בזריזות וביעילות ממתחם w בנתב"ג.

השרות מיועד לאזרחים ישראלים בלבד  וינתן בימים ראשון עד חמישי מהשעה  14:00 ועד 20:00. כמו כן, בן משפחה אחד אשר יכול להביא את הכבודה של כל בני המשפחה  - על הנוסע  להציג את  כול הדרכונים של בני המשפחה.

יעדי אל על להם ניתן לעשות צ'ק אין בחיפה: ניו יורק, ניוארק, טורונטו , בנגקוק, פוקט, יוהנסבורג, לונדון – היתרו, ופריז. ברשות שדות התעופה אף מסרו כי בתחילת אוגוסט תיבחן האפשרות להוסיף טיסות נוספות לטרום טיסה של חברות תעופה נוספות.

ההליך החדש מגיע לאחר עומסים רבים בחודשיים האחרוניים, כאשר רק בחודש האחרון דווח על כ- כ 1.9 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות וכרבע מיליון נוסעים שיצאו מטרמינל 1. המצב בשדה התעופה הישראלי, הפך לבלתי נסבל ומה שהתחיל בחופשת פסח עם 800 אלף נוסעים ביום בנתב"ג, צפוי להימשך די ברצף בכל תקופת הקיץ והחגים.

העומסים כבר הפכו לנוהל חדש בשדה כשמי שמבקש לצאת מהארץ יודע שעליו להגיע להמתנה ארוכה בתורי הצ'ק אין, בחלק מהדיווחים מדובר על חמש שעות קודם לשעת הטיסה הנקובה.


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה