תיירות
ענקית התיירות הישראלית מתרחבת וצופה הכנסות של מיליארד שקל
אתר לאסטמינט המשותף עם איסתא מוכר כ-250 אלף כרטיסי טיסה בשנה, ועכשיו היא מקימה פלטפורמה דומה באמריקה הלטינית. כמה מיליוני שקלים היא משקיעה במהלך? ומה התוכניות?

סטארנקסט, חברת טרוול-טק ישראלית, (שמחזיקה במותג lastminute.co.il בישראל) משיקה את אתר TIJE.com בשיתוף פעולה עם קבוצת TIJE Travel Tech במטרה להפוך לשחקן המרכזי בתחום הנסיעות האינטרנטיות באזור אמריקה הלטינית (LATAM), שוק שמוערך ב-250 מיליארד דולר בשנה.
המיזם המשותף ממזג את המומחיות של סטארנקסט בטכנולוגיות נסיעות יחד עם הידע המקומי העמוק של קבוצת TIJE במטרה להציע ללקוחות באזור אפשרויות טיסה זולות וגמישות יותר. שווי העסקה נאמד בכ-20 מיליון שקל שכולל השקעה ונכסים, והצפי הוא לחצות את רף מיליארד ₪ הכנסות שנתיות תוך שלוש שנים.
סטארנקסט, המהווה מיזם משותף של חברת איסתא וlastminute.com - כבר הוכיחה את יכולותיה בשוק נסיעות האונליין עם ההשקה המוצלחת של lastminute.co.il בישראל, שם נמכרים מעל ל-250,000 כרטיסי טיסה כל שנה. ההשקעה של מיליוני דולרים של סטארנקסט באזור אמריקה הדרומית תאפשר לה לנצל את הכוח המסחרי, הגלובלי והמקומי של קבוצות הנסיעות ,lastminute.comאיסתא וקבוצת TIJE ולחזק את מעמדה בשוק הדינמי של הנסיעות אונליין הבינלאומי.
עם צוות מנוסה בתחום התאמה אישית של חוויות טיול באמצעות טכנולוגיות חדשניות, מנכ"ל סטארנקסט, דרן רוזובסקי, מאמין כי שוק אמריקה הלטינית בוגר ומוכן להשקת OTA חדשני שיתחרה ושיביא בשורה של ממש לשווקים המקומיים: "הברית הזו תאפשר לנו לקחת את חוויית TIJE.com לרמה אחרת. המשימה שלנו תמיד הייתה לפשט ולשפר את חוויית הנסיעה וב- TIJEמצאנו שותף אסטרטגי שיוצא לפועל ויפתח איתנו את החזון הזה" אומר, דרן רוזובסקי .
"כיום אין סוכנות נסיעות אונליין בינלאומית באזור אמריקה הדרומית שפועלת באופן מקומי ומספקת את כל התוכן המקומי, את החיבורים הישירים לחברות התעופה המקומיות והגלובליות ואת אפשרויות התשלום הנדרשות לשוק המקומי. אנו מביאים את היתרונות המשלימים שכוללים טכנולוגית תמחור מתקדמת ואלגוריטמיקה שיודעת למזג תוצאות חיפוש על טיסות מהמון מקורות, יחד עם היכולות של שותפנו המקומי, קבוצת TIJE Travel והלקוחות ייהנו מהמחירים הטובים ביותר ומיותר אפשרויות."
TIJE.com מצפה להציע ללקוחות באזור אמריקה הדרומית חוויית קנייה נוחה, גמישה ומשתלמת יותר בתחום כרטיסי הטיסה, תוך שמירה על מחיר תחרותי ושירות איכותי. המיזם יתמקד בשלבים הראשונים בטיסות ויתפתח לבתי מלון ושרותי תיירות נוספים.
"עקבנו במהלך השנים האחרונות על ההתפתחות המטאורית של lastminute.co.il בישראל ומתוך ההכרות עם ההצלחה מקרוב, אנו משוכנעים שנצליח להתאים את הטכנולוגיות שפותחו בישראל בשווקים באמריקה הלטינית ועם השילוב של ההכרות המעמיקה שלנו של הענף, נוכל למקסם את הסינרגיה בין הגופים שלנו", הוסיף סבסטיאן פאלוס מנכ"ל ובעלים TIJE TRAVEL TECH.
זו יוזמה ייחודית עבור חברת טרוול-טק שמפעילה סוכנות דיגיטלית לצאת לחו"ל במהלך נועז לכבוש את היבשת הדרומית.
עוד ב-
ניתן לראות עלייה משמעותית בכניסה של OTA במדינות של דרום אמריקה ועליית האונליין פוסט קורונה. זה בשילוב עם העלייה בתיירות הלוקאלית והאזורית בכלל היבשת ובתזמון של עסקת ענק של רכישת השחקן המוביל בענף התיירות בדרום אמריקה בשם DESPEGAR תמורת 1.7 מיליארד דולר ע"י חברת PROSUS טכנולוגיה, מסמנים את הפוטנציאל הגדול בשוק.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה