תיירות

כלב תפס את המקום במחלקה הראשונה - הנוסע נאלץ לעבור לאחור

נוסע בדלתא איירליינס זעם כשגילה כי הושיבו כלב שירות במושב המחלקה הראשונה ששודרג אליו. לאחר שפנה לשירות הלקוחות, התברר לו כי יש להעדיף חיות שירות במושבים נוחים יותר לפי החוק
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
נוסע קבוע של חברת דלתא איירליינס, ששודרג למחלקה ראשונה, נאלץ לוותר על מושבו לטובת כלב שירות. הנוסע, ששיתף את חוויתו ברשת החברתית רדיט, סיפר כי לאחר השדרוג, הועבר למושב פחות נוח, וגילה כי המושב במחלקה הראשונה הוקצה לכלב. לאחר פניה לשירות לקוחות, נמסר לו כי על פי החוק, יש להעדיף נוסעים עם צרכים מיוחדים וחיות שירות במושבים נוחים יותר. הנוסע הביע את אכזבתו מהמצב, ושאל את עצמו לגבי נאמנותו לחברת התעופה.
האירוע עורר דיון ברשתות החברתיות, עם תגובות חצויות. חלק מהגולשים הביעו תמיכה בנוסע, בעוד אחרים ציינו כי מדובר בזכות חוקית של נוסעים עם צרכים מיוחדים. עובד לשעבר של חברת דלתא ציין כי החברה מחויבות להעדיף נוסעים עם מוגבלות וחיות שירות במושבים נוחים יותר.

מקרה זה מעלה שאלות לגבי האיזון בין זכויות נוסעים עם צרכים מיוחדים לבין שמירה על נאמנותם של שאר הלקוחות. האם חברות התעופה מצליחות למצוא את האיזון הנכון בין מתן שירות לנוסעים עם צרכים מיוחדים לבין שמירה על שביעות רצון כלל הלקוחות?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה