תיירות

ישראלים גורשו ממסעדה ביעד האהוב: "אתם לא רצויים כאן"

ישראלים שהגיעו לאכול במסעדה בקופנגן שבתאילנד גורשו על ידי בעל המסעדה מהמקום: "תעופו מפה, אתם כל הישראלים אנשים עניים', אף ישראלי לא רצוי כאן"
מערכת ice | 
תאילנד (צילום freepik)
תאילנד היא ללא ספק אחת מהמדינות האהובות והפופולריות ביותר בקרב מטיילים מישראל, אבל לא רק. מאז החלה המלחמה, עוד ועוד ישראלים עושים רילוקיישן למדינה האהובה ועוברים לגור בה, בעיר באיים הפופולריים קוסמוי וקופנגן.
אלא שהאנטישמיות שמשתוללת לה בעולם מאז ה-7 באוקטובר, הגיעה גם לתאילנד, לאי קופנגן. ב-N12 פורסם היום (שלישי) סיפור מקומם במיוחד של משפחה ישראלית, שהגיעה למסעדה איטלקית מקומית וגורשה משם בבושת פנים.
ניר, אחד מבני המשפחה, סיפר כי האירוע התרחש לקראת סוף החופשה של המשפחה בתאילנד בת 26 ימים. ניר סיפר כי המשפחה הגיעה בפעם השנייה למסעדה אחרי שהייתה מרוצה מהאוכל.
לטענתו, צוות המסעדה זיהה אותם מהפעם הקודמת שאכלו שם, אך הפעם - בעל המסעדה, גבר ממוצא איטלקי, נכח במקום ומסתבר שהוא אנטישמי במיוחד. ניר סיפר שביקש ממנו לסדר את השולחן ל-11 אנשים כגודל המשפחה.
אלא שזה טען כי אינו יכול להושיב אותם יחד כי לא יהיה להם נוח. כשביקשו ממנו שוב לעזור להם, ניר מספר כי הוא "החל לצעוק עליו 'לא מעניין אותי, תעופו מפה עכשיו'". עוד סיפר כי "כולנו היינו בהלם". בהמשך, שאמו המבוגרת ניגשה אל בעל המסעדה, הוא צעק עליה: "'תעופו מפה, אתם כל הישראלים אנשים עניים', אף ישראלי לא רצוי כאן, אתם לא תגידו לי מה לעשות'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה