משפט

ישראלית נעצרה בחשד למכירת סמים בתאילנד: תקבל גזר דין מוות?

ישראלית בת 27 הסתבכה בענק אחרי שנעצרה על ידי שוטרים סמויים באי קופנגן בתאילנד, אחרי שניסתה למכור להם גרם של סם מסוג אקסטזי. היא נעצרה ונאזקה, מיררה בבכי ועשויה לחטוף עונש קשה במיוחד. צפו בתיעוד של המשטרה התאילנדית
מערכת ice |  1
תאילנד (צילום freepik)
ישראלית בת 27 הסתבכה בענק באחת המדינות המסוכנות ביותר בעולם לעברייני סמים, תאילנד, זאת לאחר שנתפסה כשהיא מוכרת גרם של סם מסוג אקסטזי באי הפופולרי קופנגן.
על פי הדיווח אתמול (ראשון) ב"מאקו", היא נעצרה כבר בחודש שעבר ומאז היא מוחזקת במעצר בתת תנאים. בסרטון שפרסמה המשטרה המקומית ממעצרה, ניתן לראות אותה אזוקה בידיים וברגליים כשהיא ממררת בבכי, תוך שהשוטרים מוציאים מתוך התיק שלה את הסם, כשהם אף הוסיפו צילומים מתוך החקירה.
הכל התחיל ב-7 באוגוסט, אז שוטרים סמויים טמנו לצעירה הישראלית מלכודת, קבעו להיפגש איתה, ובזמן שהגיעה למקום היא הבינה שטמנו לה מלכודת וניסתה להימלט - אך נתפסה. השוטרים עצרו אותה, ערכו על גופה חיפוש, ולטענתם מצאו גרם של סם מסוג אקסטזי, שמסווג כסם מקטגוריה I לצורכי מכירה.
למעשה, על פי החוק בתאילנד, נשיאת סמים מקטגוריה I, עלולה לגרור איתה עונשים חמורים במיוחד שעלול להגיע עד כדי גזר דין מוות או מאסר עולם. למעשה, העונשים החמורים ביותר והמקסימליים על פי החוק בתאילנד ניתנים בדרך כלל בעקבות ייצור וייבוא סמים, אך היא לא נמצאת בקטגוריה הזו ותואשם ככל הנראה רק באחזקתם.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ב7.
    שיר 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם נתי חדד נעצר ב7 .משהן מפחיד עפ התאריך הזה
    סגור