תיירות

המלון שהישראלים אוהבים תחת חרם: זה המהלך שמנסה לרסק אותו

מלון יוקרתי בפאפוס נקלע למבוכה בעקבות סרטון אנטי-ישראלי שקורא לא להתארח בו. בעקבות הסרטון, המלון, שנפתח במאי 2024 והפך לאהוב בקרב תיירים ישראלים, הפך למטרה של מתקפת דירוגים שלילית בגוגל
מערכת ice | 
הדמיית פרויקט קפריסין (צילום Square Creative)
מלון M Boutique היוקרתי בפאפוס, קפריסין, נקלע למשבר תדמיתי בעקבות סרטון שפרסם פעיל פרו-פלסטיני בשם דימיטרי לסקריס. הסרטון, שצבר למעלה מ-120 אלף צפיות תוך יממה, מכיל טענות שנויות במחלוקת נגד הקהילה הישראלית באי, וטוען כי הישראלים הגיעו לכבוש את האי במהלך קולוניאליסטי מכוון.
בעקבות הסרטון, המלון, שנפתח במאי 2024 והפך לאהוב בקרב תיירים ישראלים, הפך למטרה של מתקפת דירוגים שלילית בגוגל. המגיבים מורידים בכוונה את הדירוג של המלון מכיוון שהוא פופולרי בקרב ישראלים, למרות שהטענות בסרטון הן שגויות לחלוטין. בין הטענות נאמר כי המלון מעניק הנחות בלעדיות לישראלים, וכי השף מאיר אדוני מעורב בניהול המסעדה במקום - דבר שהנהלת המלון מכחישה בתוקף.

דימיטרי לסקריס, הפעיל הקנדי שפרסם את הסרטון, ידוע בדעותיו הבוטות בנושאים של זכויות אדם, אחריות תאגידית ומדיניות חוץ. הוא טען ש"הציונים הראשונים ראו בקפריסין אבן דרך לקראת הקולוניזציה של פלסטין" והאשים את הקהילה הישראלית ב"השתלטות על נכסים באי" - אך אלו הם טענות חסרות בסיס, לדברי הנהלת המלון.
על פי מאקו, בתגובה למתקפה, הנהלת M בוטיק הדגישה כי המלון משרת אורחים מכל העולם ללא אפליה, וכי הם מגנים כל ניסיון להפוך את המלון לכלי במאבק פוליטי. "הקהילה הישראלית בקפריסין מוערכת על תרומתה לחיים המקומיים," נכתב בהודעה, "אנו עומדים בסולידריות עם כל תושבי האי." 
למרות הפרובוקציה, נראה כי המלון ימשיך לספק חוויה איכותית ומזמינה לאורחים מכל רחבי העולם, מבלי להיגרר לסוגיות פוליטיות. "הערכים שלנו מבוססים על הכלה וכבוד לכל אדם," הדגישה ההנהלה, "ואנחנו נחושים נגד כל צורה של אפליה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה