ויראלי

כוכב הרשת לפרו-פלסטינים: "קרוביי שנרצחו בשואה לא קיבלו אזהרה"

כוכב הרשת היהודי האמריקני זאק סאג שספג איומים על חייו בסרטון הסברה שצילם ברמאללה, יצא לצלם סרטון המשך בניו יורק
מערכת ice | 
אנטישמיות בעולם (צילום shutterstock)
כוכב הרשת היהודי האמריקני זאק סאג שיצא לצלם סרטון הסברה ברמאללה ונתקל באיומים על חייו לאחר מכן, חזר לארצות הברית וצילם סרטון המשך עם צעירים שרובם פרו-פלסטינים בדעותיהם.
בסרטון החדש שפרסם ניסה להסביר סאג כי בישראל רוב אזרחי המדינה מעוניינים בשלום, ובצד הפלסטיני אין רצון לשלום אלא רק רצון להשמדת ישראל ואנטישמיות, כפי שהוא הציג בסרטון שצילם ברמאללה כאשר שאלה עוברי אורח מה דעתם על ישראל.
צעירים אמריקנים התווכחו איתו, אחת מהן טענה כי מתרחש רצח עם בעזה. בתגובה ענה לה סאג כי "אם מדובר ברצח עם, מדוע צה"ל מודיע לאזרחים לפני כל תקיפה להתפנות?", ואז הוסיף כי "קרובי משפחתי שנרצחו בשואה לא קיבלו אזהרה לפני מותם, זה רצח עם".
 

הסרטון שצילם סאג ברמאללה, בו קיים משאל רחוב על ה-7 באוקטובר, זכה למליוני צפיות ברשת. במהלך המשאל כל המשתתפים הצדיקו את מעשי הטבח בשמחת תורה, ואמרו כי העם הפלסטיני תומך בחמאס. אחת מהנשים שהתראיינו לסרטון אמרה כי מגיע ליהודים כל דבר שנעשה להם בגלל "המעשים הרעים שהם עושים".
כשהשחקן היהודי ביקש להבין באיזה מעשים רעים היהודים מואשמים, מלבד היותם יהודים, אותה אישה לא ידעה מה לענות לו.
לאחר שפרסם את הסרטון לחשבונו ברשתות החברתיות, כתב זאק כי פלסטינים שפגש ברמאללה איימו להרוג אותו אם לא ימחק את הסרטונים שצילם: "כמעט לא יצאתי משם בחיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה