תיירות

הטסים מישראל כובשים את היעד האהוב: היכן כולם נופשים בסוכות?

חגי תשרי הם הזדמנות מושלמת לברוח קצת מהצרות ולצאת לחופשה בחו"ל, כשהשנה הם יצאו אפילו ארוכים מהרגיל. אז לאן כולכם טסים בסוכות ואיזה יעד ירד מהמקום הראשון? הרשימה המלאה לפניכם
מערכת ice | 
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ערב חג הסוכות מתקיים הערב (שלישי), כאשר תקופת חגי תשרי השנה העניקה לישראלים כשבועיים של חופש, כך שבטח על רקע המלחמה, נופשים רבים מישראל החליטו לצאת מהארץ ולחגוג את החג בחו"ל.
ב"ישראל היום" ערכו בדיקה מקיפה של כל הטיסות שיצאו אתמול מישראל, רגע לפני חג הסוכות. אז אילו יעדים כבשו השנה הישראלים? היעד המבוקש ביותר הוא קפריסין, לשם 28 טיסות, אך חשוב להזכיר שקפריסין משמשת בימים אלו כאחד מיעדי הקונקשיינים הפופולריים ביותר, זאת על רקע ביטולי הטיסות של חברות תעופה בינלאומיות רבות לישראל.
במקום השני נמצאת יוון, שהייתה עד כה על בסיס קבוע במקום הראשון אך בשל ביטול הטיסות של בלו בירד ואג'יאן ירד למקום השני, עם 22 המראות אתמול. מיד אחריה, אחד היעדים שהפכו לאהובים ביותר על ידי הישראלים - גאורגיה, עם 13 המראות אתמול.
במקום הרביעי ממוקמים בצוותא שלושה יעדים - איחוד האמירויות, ארצות הברית ואיטליה, עם 8 המראות מנתב"ג ליעדים הללו. מיד אחריהם רומניה, צרפת וספרד עם 6 טיסות יומיות ואחריהם בריטניה עם חמש כאלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה