תיירות

טרגדיה בענקית התעופה: הטייס התמוטט והלך לעולמו במהלך הטיסה

אסון בטיסת טורקיש איירליינס מסיאטל לאיסטנבול: הטייס של המטוס התמוטט לפתע ומת במהלך הטיסה, כאשר בזכות תושייה של טייס המשנה המטוס הצליח לבצע נחיתת חירום בניו יורק: "אנחנו מבקשים את רחמי אלוהים על הקפטן שלנו", מסרה החברה
מערכת ice |  1
טייסים (צילום freepik)
טרגדיה ענקית התרחשה אתמול (שלישי) במהלך טיסה של ענקית התעופה טורקיש איירליינס שעשתה את דרכה במטוס מסוג איירבוס A350 מסיאטל שבארצות הברית לאיסטנבול שבטורקיה, זאת לאחר שהטייס התמוטט במהלך הטיסה והלך לעולמו.
האירוע הטרגי התרחש כאשר המטוס עשה את דרכו כאמור מארצות הברית לטורקיה, כשהמטוס היה מעל צפון קנדה. טייס המשנה וטייס נוסף שהיה על המטוס ניסו לבצע בו פעולות החייאה ממושכת, שלצערם לא צלחו.
בהמשך, השניים הראו תושייה כאשר החליטו לבצע נחיתת חירום, עלו מול מגדל הפיקוח הקרוב אליהם ובסופו של דבר הצליחו להנחית את המטוס בניו יורק שבארצות הברית. מדובר בטייס שעובד משנת 2007, כבר 17 שנים בחברת התעופה, והוא היה בן 59 במותו.
דובר מטעם חברת טורקיש איירליינס הוציא הודעה בדבר מותו של אותו טייס בה נכתב: "בחודש מרץ הטייס עבר בדיקות רפואיות, בפיקוח של רגולטורים מענף התעופה, בהן לא התגלו בעיות כלשהן. אנחנו מבקשים את רחמי אלוהים על הקפטן שלנו וסבלנות למשפחתו האבלה, לכל עמיתיו ואהוביו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלך לעולמו
    אבי 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב אצל ארדואן
    סגור