תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: לאן תוכלו שוב לטוס מה-13.10?

"השטיח המעופף" הודיעה כי תחדש את הטיסות לרודוס, כרתים (הרקליון) ולרנקה החל מיום ראשון הקרוב, ה-13 באוקטובר ובחרה בחברת התעופה Electra Airways כשותפה להפעלת הטיסות ליעדים אלה
מערכת ice |  1
דרכון (צילום shutterstock)
ההתאוששות בענף התיירות הישראלי מתחילה להראות סימנים מעודדים, כאשר סיטונאית התיירות המובילה "השטיח המעופף" הכריזה על חידוש פעילותה ליעדים פופולריים במזרח הים התיכון. היום (שלישי), החברה הודיעה כי תחדש את הטיסות לרודוס, כרתים (הרקליון) ולרנקה החל מיום ראשון הקרוב, ה-13 באוקטובר. צעד זה מסמן תקווה חדשה עבור תעשיית התיירות הישראלית, שספגה מכה קשה בשנים האחרונות.
"השטיח המעופף" בחרה בחברת התעופה Electra Airways כשותפה להפעלת הטיסות ליעדים אלה. ההחלטה לחדש את הפעילות באופן יומי לאורך כל חודש אוקטובר מעידה על הביקוש הגובר מצד הציבור הישראלי לחופשות בחו"ל, ועל האמון המתחדש בטיסות לטווח קצר ובינוני. בחירת היעדים - רודוס, כרתים ולרנקה - משקפת את הפופולריות המתמשכת של איי יוון וקפריסין בקרב התיירים הישראלים.

במסגרת המהלך, "השטיח המעופף" מציעה ללקוחותיה מגוון חבילות נופש הנעות בין 3 ל-7 לילות ביעדים אלה. גמישות זו בתכנון החופשה מאפשרת למטיילים להתאים את משך שהייתם בהתאם לצרכיהם ולתקציבם, ומהווה גורם משמעותי במשיכת לקוחות מפלחי שוק שונים - החל מזוגות המחפשים חופשה קצרה ועד למשפחות המעוניינות בנופש ממושך יותר.
חידוש הפעילות של "השטיח המעופף" מהווה סימן מעודד לא רק עבור החברה עצמה, אלא גם עבור כלל ענף התיירות בישראל. הוא מצביע על התאוששות הדרגתית בביקוש לנסיעות לחו"ל ועל נכונות גוברת של הציבור לחזור ולטייל. עם זאת, ההצלחה של מהלך זה תלויה במידה רבה בהתפתחויות הגלובליות ובמצב הבריאותי והביטחוני באזור, גורמים שימשיכו להשפיע על תעשיית התיירות בעתיד הנראה לעין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היו לשם טיסות כל הזמן. מה ההתרגשות ??? (ל"ת)
    נירה 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור