תיירות

גל ביטולי הטיסות לישראל מחריף: אלו החברות שבורחות מנתב"ג

חברת התעופה הפולנית LOT הצטרפה לשורה ארוכה של חברות אירופאיות והודיעה על ביטול טיסותיה עד ה-28 באוקטובר, אייר אירופה מבטלת טיסות עד 14.10 ועדכון מאתיופיאן איירליינס. ונקודת האור: חברת flyDubai מהווה אור בקצה המנהרה עבור הנוסעים הישראלים. החברה חידשה את טיסותיה לישראל עם 5 טיסות יומיות

מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
גל ביטולי הטיסות לישראל ממשיך להתרחב בעקבות המצב הביטחוני המתוח. חברת התעופה הפולנית LOT הצטרפה לשורה ארוכה של חברות אירופאיות והודיעה על ביטול טיסותיה עד ה-28 באוקטובר, בהתאם להמלצת הסוכנות האירופית לבטיחות בתעופה.
זאת למרות שLOT, המיוצגת בישראל על ידי אופן סקיי, הרחיבה את פעילותה בארץ לאחרונה. במקביל, אתיופיאן איירליינס האריכה את ביטול טיסותיה עד ה-7 באוקטובר, ואייר אירופה הודיעה כי לא תשוב לישראל לפני ה-14 בחודש.

מנגד, חברת flyDubai מהווה אור בקצה המנהרה עבור הנוסעים הישראלים. החברה חידשה את טיסותיה לישראל עם 5 טיסות יומיות, ובשבוע הבא צפויה להגדיל את התדירות ל-8 טיסות ביום, בכפוף להערכת מצב. זאת בניגוד לחברת Emirates, שאוסרת הטסת מכשירי קשר וביפרים, וממשיכה להשעות טיסות לאיראן, עיראק ולבנון.
המצב המורכב מציב אתגרים משמעותיים בפני הנוסעים. חברות התעופה מציעות מגוון אפשרויות לנוסעים שטיסותיהם בוטלו, כולל שינוי מועד ללא עלות, ניתוב מחדש, או קבלת החזר כספי מלא. אתיופיאן איילרליינס, למשל, מאפשרת שינויים והחזרים לכרטיסים שהונפקו עד ה-4 באוקטובר, עבור טיסות מה-27 בספטמבר עד ה-7 באוקטובר.
בתוך כך, חברת ארקיע נערכת למצב החירום ומחזירה את אנשי הביטחון מיעדי החברה לארץ במחיר מוזל של 199$. במקביל, המתיחות הביטחונית מורגשת גם בזירה האזרחית, כאשר נעצרו חשודים שריססו על כלי רכב כתובות "איראן וחיזבאללה כאן".
משבר התעופה הנוכחי מדגיש את הצורך בגמישות ותכנון מוקפד מצד הנוסעים. בעוד שחלק מהחברות מרחיבות את פעילותן, אחרות נסוגות זמנית מהשוק הישראלי. הנוסעים מתבקשים להתעדכן באופן שוטף מול חברות התעופה ולהיות ערוכים לשינויים בתוכניות הטיסה שלהם. המצב הדינמי צפוי להימשך בשבועות הקרובים, כאשר חברות התעופה ממשיכות להעריך את המצב ולהתאים את פעילותן בהתאם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה