תיירות

בשורה משמחת לנוסעים מנתב"ג: זו חברת התעופה שחוזרת לישראל

בעוד חלק מהחברות לא מתכוונות לחזור לישראל בחודשים הקרובים, חברת התעופה הקפריסאית TUS מחדשת את טיסותיה לישראל לאחר יומיים בלבד

מערכת ice |  3
מזוודות בשדה תעופה (צילום פלאש 90)
וירג'ין אטלנטיק הודיעה כי לא תשוב להפעיל טיסות מישראל ואליה עד ה-30.3.2025? בשורה טובה מגיע לנוסעים הישראלים מטעם חברת התעופה הקפריסאית TUS שמחדשת את טיסותיה היום (שלישי) באופן מפתיע למדי.
ההודעה של TUS מגיעה דווקא לאחר הפסקה של יומיים בלבד שבאה בעקבות הודעת רשות התעופה האירופאית להמנע מהגעה לישראל לפחות בחודש הקרוב, החברה הקפריסאית קיבלה אישור לחדש טיסותיה מהרשויות במדינה.

חברת TUS מפעילה טיסות מישראל ליעדים בקפריסין, יוון, בולגריה ואוסטריה, לחברה צי מטוסים מסוג איירבוס A320, ראוי לציין, ש-TUS פעלה והמשיכה לפעול טיסות ל/מ ישראל בכל שנת 2024.
רק לפני כמה שעות,  וירג׳ין אטלנטיק ביקשה לעדכן כי לאחר בחינה מחודשת של המצב הביטחוני ובשל המשך חוסר היציבות, החברה נאלצה לקבל החלטה קשה ולבטל את טיסות החברה לתל אביב עד ל 30 במרץ, 2025.
בהודעה שנמסרה הודיעו בווירג'ין: "אנו מתנצלים בפניכם ובפני לקוחותינו על חוסר הנוחות הנגרמת בשל החלטה זו. כרטיסים קיימים, ניתן לשנות את ההזמנות למועד מאוחר יותר או לבצע החזר מלא ע"פ מדיניות ההחזרים שלנו, או לנצל את הסכם הקוד שייר שלנו עם אל על"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בוזזזז
    קורא 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שם יפה לחברה טוז חחח
    סגור
  • 2.
    מטוס וחצי וגם הם יפסיקו שוב אחרי הערב (ל"ת)
    אחמדיניג׳ד 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חברת טוב
    רחל 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה ושירות מעולים.
    סגור