תיירות

אל על בבשורה אדירה: מוסיפה טיסות חדשות ומרסקת את המחירים

על רק ביטולי הטיסות של חברות תעופה בינלאומיות רבות, אל על יצאה בבשורה אדירה אחרי שהוסיפה טיסות לאתונה וממנה, במחירים שוברי שוק
מערכת ice | 
מחירי טיסה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock, דוברות אל-על)
על רק ביטולי הטיסות של חברות תעופה בינלאומיות רבות בעקבות המתיחות הביטחונית הגדולה בישראל, חברות התעופה הישראליות - אל על, ישראייר וארקיע, מתגברות טיסות ומוציאות עוד ועוד מטוסים כדי להחזיר ישראלים שנתקעו בחו"ל, כאשר ארקיע ספגה על כך ביקורות רבות היום (ראשון) אחרי שדרשה 832 דולר לכרטיס טיסה לכיוון 1 מלרנקה לישראל.
בתוך כך, חברת התעופה אל על יצאה בבשורה חשובה לטסים מישראל, במסגרתה הודיעה כי היא מתגברת טיסות, מוסיפה טיסות חדשות לאתונה, ובנוסף מודיעה על מחירים שוברי שוק.
בהודעה של החברה נכתב: "חברת אל על ממשיכה לעשות מאמצים לתגבור לוח הטיסות ככל הניתן, כדי לנסות ולסייע לנוסעים שטיסתם בחברות הזרות בוטלה. מצורפת תוספת טיסה לאתונה וממנה מחר, במטוס הגדול ביותר שיש לחברה, ובו 313 מושבים". 
עוד נמסר כי "נזכיר כי הכרטיסים נמכרים במחיר קבוע ואחיד של 299$ עבור כרטיס הלוך-חזור לאתונה במחלקת תיירים, וכ-150$ דולר לכרטיס טיסה בכיוון אחד. להלן התוספת: טיסה LY441 מת״א לאתונה תמריא ב-30 בספטמבר בשעה 08:40. טיסה LY442 מאתונה לת״א תמריא ב-30 בספטמבר בשעה 12:25. הכרטיסים זמינים למכירה באתר אל על ואצל סוכני הנסיעות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה