תיירות

ענקית התעופה בבשורה דרמטית לישראלים: בורחת מנתב"ג עד ה-31.10

חברת התעופה האיטלקית ITA, שכבר האריכה מספר פעמים את ביטול הטיסות שלה לישראל, הוציאה הודעה דרמטית לפיה היא לא תחזור לטוס לישראל וממנה לכל הפחות עד ה-31.10
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בעוד חברות התעופה הרבות ממשיכות לבטל את הטיסות לישראל ואף יצאה אזהרה בינלאומית לכל חברות התעופה שלא לנחות בארץ לפחות עד חודש נובמבר הקרובה בשל התעצמות המלחמה מול לבנון ואפשרות לכניסה של לבנון למערכה, עוד ועוד חברות ממשיכות לברוח מנתב"ג.
האחרונה שבהן היא חברת התעופה האיטלקית ITA, שכבר האריכה מספר פעמים את ביטול הטיסות שלה לישראל, והיום (ראשון) הוציאה הודעה דרמטית במיוחד, לפיה היא מפסיקה לטוב לנתב"ג לכל הפחות עד ה-31.10, כמו גם ללבנון.
מוקדם יותר היום, חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, הודיעה כי היא מבטלת את הטיסות שלה מישראל ללנדון, אנגליה, ולהיפך, לכל הפחות עד ה-8.10. מחברת התעופה נמסר ללקוחות בישראל: "ברצוננו לעדכנכם כי בשל השינוי במצב הבטחוני והערכת מצב מעודכנת בוירג'ין אטלנטיק לגבי חידוש טיסותיה לישראל, הוחלט, בשלב זה, לבטל את הטיסות מלונדון לתל-אביב".
הטיסות המדוברות הן VS457 LHR-TLV  עד 07 באוקטובר כולל. כמו כן גם VS454 TLV-LHR עד 08 באוקטובר כולל. "אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות שנגרמת להם בביטול הטיסות. ניתן לשנות את ההזמנות למועד מאוחר יותר או לבצע החזר מלא ע"פ מדיניות ההחזרים של החברה", נמסר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה