תיירות

אל על בבשורה חריגה לטסים: אין מושבים פנויים, כמה תשלמו?

חברת התעופה מסרה התוספת של טיסות אל על מאתונה ומלרנקה מחר: "נזכיר כי הכרטיסים נמכרים במחיר קבוע ואחיד של 299 דולר עבור כרטיס הלוך-חזור לאתונה במחלקת תיירים, ו-199 דולר עבור כרטיס הלוך-חזור ללרנקה במחלקת תיירים. כרטיס טיסה בכיוון אחד יעלה כמחצית מהסכום"
מערכת ice | 
אל-על (צילום דוברות אל-על)
חברת אל על מזכירה כי כלל הטיסות בימים הקרובים נמצאות בתפוסה מלאה ללא מושבים פנויים. לדבריהם, הם ממשיכים לעשות מאמצים לתגבר את לוח הטיסות ככל שיתאפשר. לרווחת הציבור נמסרה התוספת של טיסות אל על מאתונה ומלרנקה מחר. 
עוד נמסר: "נזכיר כי הכרטיסים נמכרים במחיר קבוע ואחיד של 299 דולר עבור כרטיס הלוך-חזור לאתונה במחלקת תיירים, ו-199 דולר עבור כרטיס הלוך-חזור ללרנקה במחלקת תיירים. כרטיס טיסה בכיוון אחד יעלה כמחצית מהסכום".

התוספות המדוברות הן טיסה LY540 מאתונה לת״א תמריא ב-30 בספטמבר בשעה 07:25 וכן טיסה LY5140 מלרנקה לת״א תמריא ב-30 בספטמבר בשעה 06:45 הכרטיסים זמינים למכירה באתר אל על ואצל סוכני הנסיעות.
רק אמש (שבת) החברה מסרה: "בעקבות המצב הבטחוני, חברת אל על מדגישה כי כלל טיסותיה בשבועות הקרובים נמצאות באחוזי תפוסה גבוהים מאוד, ללא מושבים פנויים בייחוד עד ראש השנה. אנו נרתמים ככל הניתן לסיוע ולהטסת אנשי מילואים עם צווי 8 פעילים או למקרי חירום בדגש על מקרים רפואיים דחופים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה