תיירות

נתב"ג ייסגר לתנועה בעקבות האיום? משרד התחבורה בהודעה חריגה

נתב"ג פועל כסדרו, אך על היוצאים מישראל להביא בחשבון כי לאור זאת יתכנו קשיים או עיכובים בחזרתם ארצה. נוכח שינויים אלו, על הנוסעים לעמוד בקשר עם חברות התעופה לקחת זאת בחשבון ולהתעדכן לגבי טיסותיהם. נמל התעופה בן גוריון פתוח להמראות ונחיתות.
מערכת ice | 
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
ברשות שדות התעופה שבים ומעדכנים היום (ראשון) כי נמל התעופה בן גוריון פתוח להמראות ונחיתות. יחד עם זאת ישנן חברות תעופה זרות המחליטות להשהות ו/או לצמצם חלק מטיסותיהן לישראל, מסיבות פנימיות שלהן.
על היוצאים מישראל להביא בחשבון כי לאור זאת יתכנו קשיים או עיכובים בחזרתם ארצה. נוכח שינויים אלו, על הנוסעים לעמוד בקשר עם חברות התעופה לקחת זאת בחשבון ולהתעדכן לגבי טיסותיהם. נמל התעופה בן גוריון פתוח להמראות ונחיתות.

משרד התחבורה פועל מול חברות התעופה הישראליות, לוודא שהן נערכו בהתאם להוראת שרת התחבורה מירי רגב על מנת לסייע בהשבת אזרחים ישראלים מנמלי תעופה מרכזיים ("האבים") בלארנקה ואתונה שנפתחו עקב ביטולי הטיסות של החברות הזרות.
היום יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-49,700 נוסעים ב-292 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל יצאו היום כ-27,900 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל 21,800 נוסעים.
ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה.  רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית,  לוודא מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה  ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה.  כמו כן, יש  לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה