תיירות

הודעה חריגה של רשות שדות התעופה: "אין להגיע לנתב"ג"

בעקבות ההסלמה והכאוס המתרחש בעולם התעופה בכל הקשור לישראל, רשות שדות התעופה הוציאה הודעה חריגה. "אין להגיע לנתב"ג במקרה של ביטול טיסה. על הנוסעים לקחת בחשבון כי יתכנו עיכובים בחזרתם ארצה", נכתב בין היתר
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock, vecteezy)
חיסולו של נסראללה הוסיף הרבה מאוד שמן למדורת ביטולי הטיסות וההודעות הבלתי פוסקות של חברות התעופה, בכל הקשור לביטולים או השהיות של קווי טיסה מישראל ולישראל.
לאחר שהוציא האיחוד האירופאי הודעה דרמטית לחברת התעופה האירופאיות וביקש מהם לבטל את הטיסות לישראל עד תאריך ה- 3 באוקטובר, רשו שדות התעופה בישראל פרסמה היום (מוצ"ש) הודעה חריגה משלה. וזאת בשל העומס החריג הצפוי בנמל התעופה בן גוריון לפני ראש השנה, התקופה בה עשרות אלפים נוסעים מישראל לאומן שבאוקראינה.
בפתח הודעת רשות שדות התעופה נאמר כי "החל ממחר (יום א' 29/9) צפויים עשרות אלפי חסידים לצאת מנתב"ג  ליעדים שונים במטרה להגיע לאומן אוקראינה. לאור המצב וביטולי טיסות  מומלץ לנוסעים להתעדכן מראש, מול חברות התעופה, בנוגע לטיסה".
עוד הוסיפו ברשות שדות התעופה ואמרו כי "אין להגיע לנתב"ג במקרה של ביטול טיסה. על הנוסעים לקחת בחשבון כי יתכנו עיכובים בחזרתם ארצה. בכל מקרה, משרד התחבורה ממשיך להפעיל שני מרכזים (האבים) בלרנקה (קפריסין) ואתונה (יוון)  להגברת כמות הטיסות בתשלום לישראל לטובת ישראלים המעוניינים לחזור ארצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה