תיירות

בשורה רעה לטסים מישראל: ענקית התעופה בורחת מנתב"ג עד ה-7.10

חברת התעופה היוונית אג'יאן, הודיעה כי היא מפסיקה את הטיסות שלה לישראל לפחות עד ה-7.10. בנוסף, גם חברת התעופה הפולנית לוט, בורחת מנתב"ג לפחות עד ה-4.10
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock, vecteezy)
על רקע המתיחות הביטחונית בישראל, עוד ועוד חברות תעופה גדולות מודיעות על ביטול טיסות לישראל, או לחילופין הארכת ביטול הטיסות שלהן לישראל. האחרונה שבהם היא חברת התעופה היוונית אג'יאן, שהודיעה היום (שישי) כי היא מבטלת את כל הטיסות שלה לנתב"ג וממנו לפחות עד ה-7 באוקטובר.
בנוסף לחברת התעופה היוונית, גם חברת התעופה לוט הפולנית, הודיעה על ביטול הטיסות שלה לישראל לפחות עד ה-4.10. ההודעה של שתי חברות התעופה הפופולריות מגיעה על רקע מכה לא פשוטה שהנחיתה על הנוסעים מישראל חברת התעופה בריטיש איירוויז.
חברת בריטיש איירוויז הודיעה כי אחרי שכבר האריכה פעמיים ביומיים האחרונים את ביטולי הטיסות שלה לישראל,  היא שוב מאריכה את ביטול הטיסות, רק שהפעם עד ל-5.10.
בנוסף על כך, גם חברת התעופה הספרדית איבריה אקספרס, הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל לכל הפחות עד ל-28 בספטמבר. בניגוד גמור לכך, חברת התעופה אתיופיאן איירליינס דווקא הודיעה שהיא מתגברת את הטיסות שלה לישראל, כמו גם חברת התעופה וויז אייר, שהודיעה כי היא חוזרת לטוס מנתב"ג.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה