תיירות

מתי סוגרים את נתב"ג? מנהל רשות התעופה האזרחית חושף

בכירי התעופה והתיירות, במעמד גם של שר התיירות חיים כץ, התכנסו לבחירת אנשי השנה של אתר פספורטניוז - שם גם הוכרז איש השנה של האתר: מנהל רשות התעופה האזרחית של ישראל - שמואל זכאי, שחשף: מתי מגיעה ההחלטה לסגור את נתב"ג?
מערכת ice | 
שמוליק זכאי (צילום רשות שדות התעופה)
באירוע אנשי השנה של קבוצת פספורט שהתקיים השבוע ביום שני בנמל תל אביב, הוכרז מנהל רשות התעופה האזרחית של ישראל, שמואל זכאי, כאיש השנה של קבוצת פספורט לשנת תשפ"ד.
עדי אזולאי, יו"ר קבוצת פספורט ואפרת דורון מנכ"לית הקבוצה העניקו לזכאי את אות ההוקרה.
באירוע נכחו בין היתר שר התיירות, חיים כץ, שגרירי מדינות שונות בהן שגריר קפריסין בישראל קורנליוס ס. קורנליו שגם הוא קיבל מגן הוקרה על היותה של קפריסין אחד מהיעדים הפופולריים בקרב ישראלים בשנה האחרונה; שגריר איטליה בישראל לוקה פרארי , לצד בכירים ממשרדי תיירות ולשכות תיירות נוספים.

מימין לשמאל עדי אזולאי יו״ר קבוצת פספורט דינה בן טל גננסיה מנכ״לית אל על , שמואל זכאי מנהל רשות התעופה האזרחית , אורי סירקיס מנכ״ל חברת ישראייר , עוז ברלוביץ מנכ״ל חברת ארקיע ואפרת דורון מנכ״לית קבוצת פספורט. צילום: סיוון פרג׳
אות הוקרה מיוחד הוענק באירוע לאיגוד הטייסים הישראלי, על פעילות הטייסים בזמן המלחמה. את האות קיבל בשמם מידן בר, יו"ר האיגוד. 
באירוע נכחו גם עשרות בכירי תעשיית התיירות והתעופה מהארץ ומהעולם, בהם מנכ"לי חברות התעופה הישראליות – דינה בן טל גננסיה מנכ"לית אל על, אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר ו עוז ברלוביץ' מנכ"ל ארקיע, איציק דיין מבעלי מלונות אפריקה ישראל, ראובן אלקס מנכ״ל ושותף בישראל קנדה מלונות,אלון נטע המנהל המסחרי של אייר פראנס-KLM, נותנת החסות הראשית ומנהלת השיווק של החברה רינת חי-ברקן ועוד רבים.
איש השנה של אתר התיירות והתעופה, שמואל זכאי, התראיין לרגל בחירתו, ונשאל האם הוא מודאג מהיותו של נתב"ג מטרה מרכזית של האוייב, ועל כך השיב: "מבלי להיכנס לפרטים, העובדה שנתב"ג הוא מתקן אסטרטגי של ממשלת ישראל, מביאה איתה צעדים שבהם נוקטת מערכת הביטחון כדי להגן עליו".
לדבריו, "כשאנחנו רואים שמדובר במשימה מורכבת מדי מול חיל האוויר והצרכים האחרים, אנחנו אומרים 'בואו ניקח פסק זמן', לא נייצר מורכבות שיכולה להיות בה טעות – ואלה המקרים בהם אנחנו מחליטים לסגור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה