כסף וצרכנות

מנכ"ל ישראייר: "ניתן להשיג כרטיסים במחירים מאד תחרותיים לחגים" I ריאיון

אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר, בריאיון למערכת ice, על חזון החברה, תגבורי הטיסות והאם כדאי לרכוש כבר חופשה לחגים
 
ענת סימן טוב |  2
אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אורי סירקיס, Bram Steeman from wikimedia)
מצב הטיסות איננו במצב יציב בארץ. חברות רבות מבטלות את הטיסות, מה שמשאיר את החברות הישראליות להיות בתנועה, גם בכדי לעזור לנוסעים שנתקעו בחו"ל.
ישראייר היא מבין החברות שלא הצהירו כי מתגברות את הטיסות ליעדים קרובים, על מנת לסייע לנוסעים. אך החברה כן  משתדלת לעשות זאת, גם מבלי להכריז זאת בצורה פורמלית כמו שאומר לנו, אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר, בריאיון למערכת.


אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר קרדיט צילום: ישראייר
האם ישראייר מתגברת את לוח הטיסות במטרה לסייע לישראלים שטיסותיהן בוטלו?
"ישראייר מחויבת בראש ובראשונה ללקוחות הנאמנים שרכשו אצלה כרטיסים לעונת הקיץ. אנחנו מבצעים כ-45 טיסות בינלאומיות ביום, וזאת המחויבות הראשונית שלנו. לשמור על לוח הטיסות המקורי. אנחנו ממשיכים לטוס ללמעלה מכ- 30 יעדים בחודש אוגוסט. לא ביטלנו או סגרנו אף יעד. מתחילת אוגוסט הטסנו כ-45 אלף נוסעים. הכי חשוב לנו שכל מי שקנה אצלינו כרטיס טיסה, יטוס. אחרי המחויבות הזאת במידה ואנחנו יכולים, אנו מתגברים טיסות לאתונה לרנקה ופאפוס."
האם ישראייר ביטלה טיסות?
"בתחילת השבוע, כשרמת החששות עלתה בצורה ניכרת מתגובה איראנית, החלטנו בעצה אחת עם בעלי המטוסים הזרים שאנו מפעילים, להעתיק את מרכז ההפעלה שלהם לקפריסין. כתוצאה מכך, נאלצנו לבטל מספר טיסות ופגענו בכ-2000 נוסעים. זאת הזדמנות לבקש את סליחתם, אך באמת הדברים לא תלויים תמיד רק בנו.
מנגד, מול 45 אלף נוסעים שרכשו כרטיסי טיסה אצלנו, המריאו ונחתו כמתוכנן, יש לנו סיבה טובה להיות מרוצים לפי שעה. גם כמות ההזמנות היומית שאנו מקבלים מעידה שהלקוחות וסוכני הנסיעות מעריכים את היציבות הזאת, ורוכשים אצלנו עוד ועוד כרטיסי טיסה."
בדו"ח החודשי של תנועת הנוסעים בנתב"ג לחודש יולי, דורגתם במקום השני עם שיא בתנועת הנוסעים, זו מגמה שתמשך בחודשים הקרובים?
"התפיסה המסחרית של רמי לוי, במרבית החברות שבשליטתו, היא להגדיל את כמות הלקוחות, ברווחיות גולמית סבירה, כך שהמכפלות של הרבה נוסעים עם רווחיות סבירה, יניבו שורת רווח נקי חזקה. זו המדיניות גם בישראייר. רמי לוי רכש את החברה בשנת 2021 על בסיס תוצאות 2019 - עם כ-700 אלף נוסעים. אם לא יהיו שיבושים, נטיס השנה כמיליון ומאתים אלף נוסעים. כמעט פי 2 בהשוואה ל-2019."
אתם מתכננים מבצעי מחיר בקרוב, מתי כדאי לרכוש כרטיסים לעונת החגים?
"מערכת התמחור שלנו מבוססת על בינה מלאכותית AI. בגדול, עד שיש על הטיסה כמות נוסעים מסוימת, נניח מחצית מכמות הנוסעים המתוכננת, ניתן להשיג כרטיסים במחירים מאד תחרותיים. ולכן ככל שתקדימו להזמין לספטמבר ולעונת חגי תשרי, תוכלו להשיג כרטיסים, במחירים מאד אסטרטיבים"
מול המחיר התחרותי תמיד מקונן החשש לביטול בשל המצב הביטחוני. מה ההמלצה שלך?
"אני חושב שהדבר הכי חשוב במתח הנוכחי שכולנו מגיבים אליו בצורות שונות, זו חופשה. ועדיף בחו"ל ולכן אין כאן התלבטות. תשריינו כבר היום חופשה בספטמבר וחגי תשרי"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לאחר שביצעתם גזל בעם ישראל (ל"ת)
    אסי 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סירקיס -איך הפשפש עלה למעלה...
    יודע 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככתוב
    סגור