תיירות

כרטיס טיסה ב-30,000 שקל: מחירי הטיסות מישראל שוברים שיאים

על רקע ביטולי הטיסות מישראל, חברות התעופה המקומיות מדווחות על עלייה בביקושים, והמחירים בהתאם. כעת, כרטיס טיסה לניו יורק במחלקת עסקים בחגים עשוי לעלות לסכום של 30,000 שקל. כל הסיבות בפנים
מערכת ice |  2
טיסות-אילוסטרציה AI (צילום shutterstock)
על רקע המתיחות הביטחונית בישראל, עוד ועוד חברות תעופה בינלאומיות מבטלות את הטיסות שלהן לנתב"ג וממנו, מה שגורם להתייקרות במחירי כרטיסי הטיסה. רגע לפני החגים, חברת התעופה מישראלית אל על, נותרה למעשה החברה היחידה שמפעילה טיסות ישירות מישראל ליבשת אמריקה.
ב"ישראל היום" ערכו אתמול (שלישי) בדיקה של כרטיסי טיסה לחגים מישראל לארצות הברית, והתוצאות לא פחות ממדהימות. כך למשל, כרטיס טיסה בחגים למחלקת עסקים מישראל לניו יורק יעלה לכם סכום מטורף לכל הדעות של 7,000 דולר, כאשר על פי הערכות המחיר צפוי לעלות עד לסכום של כ-30,000 שקל.
ישנן מספר סיבות לכך שמחירי כרטיסי הטיסה מרקיעים שחקים בחגים. מלבד העובדה שחברות תעופה בינלאומיות רבות ביטלו את הטיסות שלהן לישראל, מה שהוריד את התחרות על קווים מסוימים, ישנה סיבה אחת משמעותית לכך שמחירי כרטיסי הטיסה מישראל בחגים מרקיעים שחקים.
הסיבה לכך היא שפשוט אין מושבים פנויים במטוסים, ועל כל מקום פנוי שכזה תאלצו לשלם הרבה מאוד כסף. בנוסף על כך, הנוסעים מישראל חוששים לרכוש כרטיסי טיסה מחברות תעופה בינלאומיות, ומעדיפים לרכוש כרטיס טיסה מחברת תעופה ישראלית, גם בידיעה שזה יעלה לו הרבה יותר כסף, זאת מהסיבה שהן לא מבטלות את הטיסות שלהן, לפחות נכון לעכשיו.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אל על
    גוטמן 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבוא העת צריך להעניש אותם ולוא לטוס איתם , שודדים
    סגור
  • 1.
    אלעל חברה פח (ל"ת)
    משה 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור