השוק

מחירי הטיסות מזנקים - ובעלי המשכנתאות בישראל משלמים ביוקר

מחירי הטיסות עלו מה שעלול לגרום לבעלי המשכנתאות בישראל, גם אלה שלא רכשו כרטיס טיסה עם החברה, לשלם מחיר גבוה יותר. זו הסיבה
מערכת ice | 
טיסות-אילוסטרציה AI (צילום shutterstock)
מחירי כרטיסי הטיסה עלו בתקופה האחרונה, זאת על רקע ביטולי הטיסות של חברות תעופה בינלאומיות רבות לישראל, על רקע המתיחות הביטחונית.
על פי דיווח היום (שלישי) ב"דה מרקר", עליית מחירי הטיסות פגעה ישירות בבעלי המשכנתאות בישראל, גם אם אלו לא רכשו כמובן כרטיס טיסה, זאת מהסיבה שעליית מחירי הטיסות ניפחה את החוב שאיתו מתמודדים רוכשי הדירות ב–750 מיליון שקל, כשהוא הגיע לסכום של 187 מיליארד שקל.
כזכור, בימים האחרונים חברת התעופה סאן דור, מקבוצת אל על, חשפה את לוח הטיסות לחורף 2024-2025, מציגה מגוון יעדים אטרקטיביים ומחירים תחרותיים. השנה, החברה מפתיעה עם השקת יעד חורף חדש - ליון שבצרפת, ומרחיבה את פעילותה ביעדים קיימים. לוח הטיסות החדש משקף את המגמות המשתנות בתיירות הישראלית ואת הביקוש הגובר לחופשות חורף מגוונות.
ליון, הממוקמת בלב אזור הרי האלפים, מצטרפת למפת היעדים של סאן דור עם שתי טיסות שבועיות בימי ראשון וחמישי. המחיר המוצע, החל מ-299 דולר לכרטיס הלוך ושוב, מציב את היעד כאופציה אטרקטיבית לחובבי סקי ותרבות כאחד. הטיסה הראשונה לליון תמריא ב-22 בדצמבר 2024, מסמנת את תחילתה של עונת חורף מבטיחה. ליון, המשלבת היסטוריה עשירה עם גסטרונומיה מפורסמת וקרבה לאתרי סקי מובילים, צפויה להפוך ליעד מבוקש בקרב המטיילים הישראלים.
במקביל, סאן דור מבצעת שינויים אסטרטגיים ביעדים קיימים. החל מנובמבר 2024, כל הטיסות למונטנגרו ינחתו בעיר הבירה פודגוריצה, במקום בטיווט, במטרה לקרב את הנוסעים לאתרי הסקי הפופולריים בצפון המדינה. בנוסף, בתגובה לביקוש הגובר, החברה מגדילה את תדירות הטיסות לבלגרד, סרביה, מ-2 ל-3 טיסות שבועיות, בימי שני, רביעי ושישי. יעד זה, שהושק רק ביולי 2024, כבר הוכיח את עצמו כבחירה מוצלחת בקרב הנוסעים הישראלים.
לוח הטיסות החדש מציע מגוון רחב של יעדים במחירים אטרקטיביים, המתחילים ב-189 דולר לסלוניקי שביוון. יעדים נוספים כוללים את בטומי וטביליסי בגיאורגיה (החל מ-199 ו-219 דולר בהתאמה), קישינב במולדובה (החל מ-199 דולר), בלגרד בסרביה (החל מ-229 דולר), ורשה וקרקוב בפולין (החל מ-249 דולר), ופודגוריצה במונטנגרו (החל מ-249 דולר). מחירים אלה מציבים את סאן דור כאופציה תחרותית בשוק התעופה הישראלי לטיסות קצרות טווח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה